Rekrutuje

IBM BTO Business Consulting Services

Zobacz profil
Branża
  • Księgowość
  • BPO/SSC
 
Stanowisko
  • Specjalista
 
Miejsce pracy
  • Kraków
 
Data publikacji: 14-04-2017
Ostatnia aktualizacja: 09-08-2017

Accountant with German (PTP)

IBM BTO BCS in Cracow is one of the leading international companies providing business process support services. In our center we are providing accounting and financial services to foreign customers in three core processes: Accounts Payables, Accounts Receivable and General Ledger.

 

Accountant with German (PTP)

Work location: Poland, Cracow, Armii Krajowej 18

 

What makes IBM BTO unique:

  • global communication: want to improve your language skills? We will invest in you!
  • flexibility: employee development matters to us, that’s why every vacancy is open for internal recruitment
  • diversity: different nationalities united in one team
  • initiative: have ideas for improvements? We want to hear them!

Responsibilities:

  • Respond to AP queries (vendor queries) by the means of workflow solutions and ERP system
  • Support processing invoices/payments if needed
  • Work with supplier to resolve unreadable invoices
  • Retrieve invoices from vendor portal
  • Work with supplier to resolve unreadable invoices
  • Index & Process NOPO invoice
  • Create voucher request for NOPO
  • Resolve Spend Delegation of Authority authorizations for non-purchase order invoices
  • Audit, track and resolve duplicate payments prior to execution of payment runs.
  • Review and process non-invoice documents received via mail as set forth in the desktop procedure document.
  • Respond to AP queries (vendor queries) - receiving and managing supplier queries on a daily basis by the means of workflow solutions and ERP system
  • Follow up to obtain approvals for posting invoices
  • Working on exceptions in Workflow and ERP
  • Perform RCI
  • All non-routine payment enquiries and escalations not handled by helpdesk
  • All working capital enquiries and escalations not handled by helpdesk
  • Update supplier/regional desk manuals for level 7 documentation 

Skills:

  • Understands and adheres to policies and guidelines
  • Pays due attention to the level of detail, completeness and accuracy of information provided
  • Good communication skills
  • Able to organise and prioritise tasks
  • Fluent English (B2/C1) and good German (B1/B2)
  • Establishes and maintains good relationship with client’s personnel, client focused
  • Actively and constructively participates in periodic reviews of his/her work
  • Works in a way which meets all contractual SLAs / OLAs, as well as any other P2P related metrics as defined by Team Leader / Manager
  • Experience in SAP, Excel, Accounts Payable or Procurement

How to apply:

If you are interested, please send your CV via Apply button below.

 

IBM BTO reserves the right to contact selected candidates

Spodobała Ci się ta oferta?
 

Skorzystaj proszę z poniższego formularza, aby wysłać swoją aplikację bezpośrednio do pracodawcy. Wystarczy, że podasz swoje dane i dołączysz dokumenty aplikacyjne, a my wyślemy wiadomość do osoby rekrutującej. Potwierdzenie wysłania aplikacji zostanie przesłane na podany przez Ciebie adres e-mail. Powodzenia!

Preferowany format pliku: .pdf / Dostępne formaty: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .odt Maksymalna waga pliku: 2 MB

Wysyłając aplikację zgadzasz się na gromadzenie i przetwarzanie Twoich danych osobowych w celach rekrutacyjnych przez firmę publikującą ogłoszenie. Jeśli nazwa firmy nie jest podana, zostanie Ci ona przekazania jedynie w sytuacji, gdy Twoja kandydatura zostanie uwzględniona w procesie rekrutacyjnym. Twoje dane osobowe są ponadto gromadzone w celach statystycznych przez firmę MBE group Sp. z o.o. W każdej chwili przysługuje Ci prawo żądania usunięcia tych danych. Jeśli nie akceptujesz powyższych postanowień, nie wysyłaj proszę aplikacji na to ogłoszenie.

Trwa wysyłanie aplikacji. Prosimy o chwilę cierpliwości.

 

Dziękujemy za przesłanie aplikacji. Została ona przekazana pracodawcy, a potwierdzenie wysłaliśmy na adres mailowy podany przez Ciebie w formularzu.

Zapraszamy do założenia konta w serwisie KarierawFinansach.pl. Zajmie Ci to nie więcej niż 5 minut, a dzięki rejestracji otrzymasz dostęp do wielu atrakcyjnych funkcjonalności serwisu, np. powiadomień z ofertami pracy dostosowanymi do Twoich preferencji. Ponadto Twoje CV załączone do aplikacji zostanie automatycznie dołączone do profilu, dzięki czemu mogą dotrzeć do Ciebie pracodawcy i w ten sposób szybciej znajdziesz pracę.

Bądź na bieżąco!
Zamów bezpłatne powiadomienie z ofertami pracy:
UE