Rekrutuje

Shell Business Operations

Zobacz profil
Branża
  • BPO/SSC
  • Analiza
 
Stanowisko
  • Specjalista
 
Miejsce pracy
  • Kraków
 
Data publikacji: 25-01-2017
Ostatnia aktualizacja: 22-02-2017

Analyst - Accounts Payable

Nr ref. 43932BR
Shell Business Operations in Krakow - oferta
Royal Dutch Shell is a global group of energy and petrochemicals companies, operating in over 80 countries and territories and employing more than 90,000 people. Our core values of Honesty, Integrity and Respect for People define who we are and how we work. Royal Dutch Shell has developed a global network of Shell Business Operations to provide first-class services to Shell companies across the world.

Shell Business Operations (SBO) Krakow sits at the centre of Shell’s global businesses, providing an operational backbone to our essential business functions. Working in a vibrant community with strong values and a supportive culture, an SBO-Krakow job will offer the chance to build a lasting and meaningful career. As one of six Business Service Operations centres, located worldwide, a job in Krakow will give you the chance to interact and work with people across the world, helping to deliver excellent support to business clients and internal stakeholders as well as advanced financial operations.
Analyst - Accounts Payable
Work location: Kraków, Zabierzów (pow. krakowski)

 


Job description:
• Operational Excellence
• Timely and accurate transaction processing – take ownership and initiative until transaction is successfully processed
• Demonstrate First Time Right approach- thoroughly check of own and team members work prior to completion of posting to avoid unnecessary corrections
• Run required accounts reconciliation, enforce appropriate clearing and adjustments when needed
• Maintain and update account records with high level of accuracy
• Prepare KPIs/reports, analysis and presentations as required and drive for corrective actions
• Understand and account for Withholding Tax and VAT and CIT
• Ensure that all relevant Shell/SBO standards and guidelines are met
• Ensure compliance with Financial Control Framework, support documentation maintenance if needed
• Ability to work under pressure and time constraints
• Build Continues Improvement mindset and look for opportunities for simplification & automation within AP process
• Carry out other assignments requested by the supervisors
• Business Partnering - Communicate with internal and external stakeholders in an effective and efficient manner.
• Provide quality feedback
• Resolve and escalate issues timely and effectively
• Handle difficult cases with vendors, RtP/CP Ops and/or the operating units while maintaining good working relationship at all times


Requirements:

• Min. 3 years of experience in accounting environment
• Master degree in economics, accounting or finance
• Good working knowledge of MS Word, MS Outlook
• Very good knowledge of MS Excel and analytical skills
• In-depth accounting knowledge English B2/C1 (other languages as required for job position specifics)
• Desired knowledge of GSAP, Blueprint or SERP accounting system Fast and accurate data input skills
• Attention to details


Number of Vacancies: 1
 
Benefits of working at Shell:
  • Meaningful work in a company that is universally respected as a truly global energy leader (one of the world’s biggest companies according to Fortune Global 500)
  • Unique opportunity to fulfill your potential with personal and professional development programs
  • Work in a smart and motivated team within a supportive and inclusive culture with strong values
  • Attractive salary and bonuses
  • Complex medical care and individual life insurance
  • Sports programme & facilities e.g. Multisport Benefits Card, vouchers for free time activities
  • Good atmosphere at work and comfortable working environment: own canteen and a few relax rooms
  • Opportunity to participate in social and community projects
 
Shell is an Equal Opportunity Employer
Spodobała Ci się ta oferta?
 

Skorzystaj proszę z poniższego formularza, aby wysłać swoją aplikację bezpośrednio do pracodawcy. Wystarczy, że podasz swoje dane i dołączysz dokumenty aplikacyjne, a my wyślemy wiadomość do osoby rekrutującej. Potwierdzenie wysłania aplikacji zostanie przesłane na podany przez Ciebie adres e-mail. Powodzenia!

Preferowany format pliku: .pdf / Dostępne formaty: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .odt Maksymalna waga pliku: 2 MB

Wysyłając aplikację zgadzasz się na gromadzenie i przetwarzanie Twoich danych osobowych w celach rekrutacyjnych przez firmę publikującą ogłoszenie. Jeśli nazwa firmy nie jest podana, zostanie Ci ona przekazania jedynie w sytuacji, gdy Twoja kandydatura zostanie uwzględniona w procesie rekrutacyjnym. Twoje dane osobowe są ponadto gromadzone w celach statystycznych przez firmę MBE group Sp. z o.o. W każdej chwili przysługuje Ci prawo żądania usunięcia tych danych. Jeśli nie akceptujesz powyższych postanowień, nie wysyłaj proszę aplikacji na to ogłoszenie.

Trwa wysyłanie aplikacji. Prosimy o chwilę cierpliwości.

 

Dziękujemy za przesłanie aplikacji. Została ona przekazana pracodawcy, a potwierdzenie wysłaliśmy na adres mailowy podany przez Ciebie w formularzu.

Zapraszamy do założenia konta w serwisie KarierawFinansach.pl. Zajmie Ci to nie więcej niż 5 minut, a dzięki rejestracji otrzymasz dostęp do wielu atrakcyjnych funkcjonalności serwisu, np. powiadomień z ofertami pracy dostosowanymi do Twoich preferencji. Ponadto Twoje CV załączone do aplikacji zostanie automatycznie dołączone do profilu, dzięki czemu mogą dotrzeć do Ciebie pracodawcy i w ten sposób szybciej znajdziesz pracę.

Bądź na bieżąco!
Zamów bezpłatne powiadomienie z ofertami pracy:
UE