Rekrutuje

Shell Business Operations

Zobacz profil
Branża
  • BPO/SSC
  • Obsługa klienta
 
Stanowisko
  • Specjalista
 
Miejsce pracy
  • Kraków
 
Data publikacji: 18-10-2016
Ostatnia aktualizacja: 22-03-2017

Contractor Service Desk Specialist

Nr ref. 38440BR
Shell Business Operations in Krakow - oferta
Royal Dutch Shell is a global group of energy and petrochemicals companies, operating in over 80 countries and territories and employing more than 90,000 people. Our core values of Honesty, Integrity and Respect for People define who we are and how we work. Royal Dutch Shell has developed a global network of Shell Business Operations to provide first-class services to Shell companies across the world.

Shell Business Operations (SBO) Krakow sits at the centre of Shell’s global businesses, providing an operational backbone to our essential business functions. Working in a vibrant community with strong values and a supportive culture, an SBO-Krakow job will offer the chance to build a lasting and meaningful career. As one of six Business Service Operations centres, located worldwide, a job in Krakow will give you the chance to interact and work with people across the world, helping to deliver excellent support to business clients and internal stakeholders as well as advanced financial operations.
Contractor Service Desk Specialist
Work location: Kraków, Zabierzów (pow. krakowski)

 


Job description:

A successful candidate will be the First point of contact on Contingent Workforce and channel users to the correct RtP route (IQN or PO). Will be mainly responsible for:

  • End to end contractor management supported by a global Contractor Service Desk and Improve commercial acumen through rate benchmark, channeling and step out escalation.

  • Create transparency and the ability to quickly identify savings opportunities through Management Information reports.

  • Drive consistency in selecting and managing contractors.

  • Drive data integrity and transparency for business decision making.

  • Single point of contact for all queries from business users.

  • Subject Matter Expert for Contract Labour and Consultancy processes and policies.

  • Resolve queries/issues and engage/escalate to appropriate teams (if required) for issue resolution.

  • Resolve invoice issues and work with relevant teams for issue resolution.

  • Follow up with technical and system issues.

  • Deliver Ad Hoc training, System Troubleshooting and Help Guides.


Requirements:
  • Fluent English - C1 level
  • Need to have strong verbal and written communication skills and be able to communicate to a wide group of stakeholders globally
  • Strong analytical skills
  • Deliver excellence (customer service focus) and continuous improvement (ability to assess and diagnose problems and to propose solutions that are simple and effective)
  • Awareness of the market and contingent worker contracts and strategies
  • Awareness of ERP and RtP process
  • Good interpersonal and stakeholder management skills
  • Be results oriented
  • Well organized and able to manage competing priorities

Number of Vacancies: 1
 
Benefits of working at Shell:
  • Meaningful work in a company that is universally respected as a truly global energy leader (one of the world’s biggest companies according to Fortune Global 500)
  • Unique opportunity to fulfill your potential with personal and professional development programs
  • Work in a smart and motivated team within a supportive and inclusive culture with strong values
  • Attractive salary and bonuses
  • Complex medical care and individual life insurance
  • Sports programme & facilities e.g. Multisport Benefits Card, vouchers for free time activities
  • Good atmosphere at work and comfortable working environment: own canteen and a few relax rooms
  • Opportunity to participate in social and community projects
 
Shell is an Equal Opportunity Employer
Spodobała Ci się ta oferta?
 

Skorzystaj proszę z poniższego formularza, aby wysłać swoją aplikację bezpośrednio do pracodawcy. Wystarczy, że podasz swoje dane i dołączysz dokumenty aplikacyjne, a my wyślemy wiadomość do osoby rekrutującej. Potwierdzenie wysłania aplikacji zostanie przesłane na podany przez Ciebie adres e-mail. Powodzenia!

Preferowany format pliku: .pdf / Dostępne formaty: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .odt Maksymalna waga pliku: 2 MB

Wysyłając aplikację zgadzasz się na gromadzenie i przetwarzanie Twoich danych osobowych w celach rekrutacyjnych przez firmę publikującą ogłoszenie. Jeśli nazwa firmy nie jest podana, zostanie Ci ona przekazania jedynie w sytuacji, gdy Twoja kandydatura zostanie uwzględniona w procesie rekrutacyjnym. Twoje dane osobowe są ponadto gromadzone w celach statystycznych przez firmę MBE group Sp. z o.o. W każdej chwili przysługuje Ci prawo żądania usunięcia tych danych. Jeśli nie akceptujesz powyższych postanowień, nie wysyłaj proszę aplikacji na to ogłoszenie.

Trwa wysyłanie aplikacji. Prosimy o chwilę cierpliwości.

 

Dziękujemy za przesłanie aplikacji. Została ona przekazana pracodawcy, a potwierdzenie wysłaliśmy na adres mailowy podany przez Ciebie w formularzu.

Zapraszamy do założenia konta w serwisie KarierawFinansach.pl. Zajmie Ci to nie więcej niż 5 minut, a dzięki rejestracji otrzymasz dostęp do wielu atrakcyjnych funkcjonalności serwisu, np. powiadomień z ofertami pracy dostosowanymi do Twoich preferencji. Ponadto Twoje CV załączone do aplikacji zostanie automatycznie dołączone do profilu, dzięki czemu mogą dotrzeć do Ciebie pracodawcy i w ten sposób szybciej znajdziesz pracę.

Bądź na bieżąco!
Zamów bezpłatne powiadomienie z ofertami pracy:
UE