Organizator

Tax Consilium Sp. z o.o.

Zobacz profil
Termin
2017-02-25 do 2017-02-25
 
Czas trwania
8 godzin lekcyjnych
 
Lokalizacja
Kraków
 
Cena
369
 
Kategoria
  • Kadry/Płace
 
Rodzaj
  • Kursy i szkolenia
 
Tryb
Zaoczne
 
Data publikacji: 2016-08-30

Kurs Płatnik od podstaw

W 2016 r. według autentycznych ocen Uczestników
Kurs Płatnik od podstaw został oceniony na: 5,15 /6
Sprawdź opinie


 

TRENERZY SĄ PRAKTYKAMI BIZNESU
To eksperci z doświadczeniem w pracy w obszarze kadr i płac
 

 
PRAKTYCZNIE PRZYGOTUJ SIĘ DO PRACY

  • Na Kursie OD PODSTAW poznasz najważniejsze funkcje programu PŁATNIK
  • Z pomocą trenera SAMODZIELNIE wykonasz wszystkie zadania oparte na AUTENTYCZNYCH DOKUMENTACH
  • Na czas Kursu otrzymasz od nas laptop z ORYGINALNĄ wersją oprogramowania
  • Podczas ĆWICZEŃ trener będzie nadzorował Twoją pracę. Dzięki zajęciom w małej grupie liczącej od 6 do 12 osób aktywnie weźmiesz udział w warsztatach. Trener będzie do TWOJEJ DYSPOZYCJI (będzie podchodził i udzielał porad)
  • Otrzymasz PRZYDATNE MATERIAŁY (konkretne instrukcje, scenariusze, wskazówki), do których będziesz mógł wrócić po zajęciach
  • Przez 30 DNI obejmiemy Cię e-mailową OPIEKĄ POSZKOLENIOWĄ.

TEN KURS JEST WŁAŚNIE DLA CIEBIE:
 
  • Jeśli posiadasz wiedzę z zakresu kadr i płac
  • Chcesz rozpocząć pracę w firmach, biurach rachunkowych
    lub centrach outsourcingowych, które prowadzą obsługę kadrowo-płacową
  • Chcesz nabyć faktyczną umiejętność prowadzenia rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych
  • Posiadasz co najmniej średnie wykształcenie
 

SKORZYSTAJ Z PAKIETU ZNIŻEK
10% zniżki dla studentów
5% zniżki przy zapisie 2 osób 


 
DZIĘKI KURSOWI OTRZYMASZ
 
  • PRAKTYCZNĄ UMIEJĘTNOŚĆ obsługi systemu Płatnik
  • MERYTORYCZNĄ wiedzę (poznasz zasady pracy z systemem
    i jego podstawowe funkcjonalności)
  • Opiekę doradcy
  • Przynależność do biznesowej społeczności Tax Consilium



DZIĘKI KURSOWI ZWIĘKSZYSZ
 
  • Swoje KOMPETENCJE
  • KONKURENCYJNOŚĆ na rynku pracy
  • UMIEJĘTNOŚCI BIZNESOWE (otrzymasz dostęp do biblioteki z zakresu rachunkowości, podatków, zarządzania, komunikacji, przywództwa,
    kompetencji miękkich i innych)
  • Biznesowe kontakty zgodnie z zasadami networkingu



DZIĘKI KURSOWI ZYSKASZ
 


PRAKTYKA JEST NAJWAŻNIEJSZA

NAUCZ SIĘ PROWADZENIA ROZLICZEŃ




  •  Podczas Kursu zobaczysz, jak w praktyce wygląda OBSŁUGA DOKUMENTÓW UBEZPIECZENIOWYCH I WYMIANA INFORMACJI Z ZAKŁADEM UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH.
  •  Przez 30% czasu będziesz poznawał wiedzę, a przez kolejne 70% będziesz wykonywał PRAKTYCZNE ĆWICZENIA. Samodzielnie zgłosisz do ubezpieczeń społecznych płatnika składek, pracowników, zleceniobiorców, utworzysz dokumenty zgłoszeniowe dla firmy i ubezpieczonych, sporządzisz zestawy miesięczne i inne. Dokonasz również weryfikacji poprawności dokumentacji do ZUS oraz ich wysyłki.
  •  Będziesz pracował na autentycznych dokumentach.
  •  Kurs w całości jest kursem komputerowym. Podczas zajęć pracujesz przy biznesowym laptopie z najnowszą wersją programu Płatnik. 


SKORZYSTAJ ZE WSPARCIA I MOŻLIWOŚCI ROZWOJU

Po Kursie otoczymy Cię  e-mailową opieką poszkoleniową. Przez 30 dni nasi Trenerzy będą do Twojej dyspozycji. Jeśli będziesz miał pytania lub wątpliwości związane z programem Kursu, pomożemy Ci je rozwiązać.
Przydzielimy Ci również specjalne zniżki i rabaty na udział w kolejnych Kursach:
5% na drugi i 10% rabatu na trzeci (i każdy kolejny) Kurs w Tax Consilium.
Zapoznaj się ze ŚCIEŻKAMI EDUKACYJNYMI TAX CONSILIUM,
jakie dla Ciebie przygotowaliśmy.



POZNAJ ZAKRES MERYTORYCZNY KURSU

 

1.Ćwiczenia praktyczne:

zgłoszenie do ubezpieczeń społecznych:

 

  • - płatnika składek /osoba prawna lub osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą/
  • - pracowników,
  • - zleceniobiorców.

tworzenie dokumentów:

 

 

  • - zgłoszeniowych dla firmy i ubezpieczonych,
  • - aktualizujących sporządzanie zestawów miesięcznych i imiennych raportów dla ubezpieczonych informacja roczna
  • – termin i zasady sporządzania.


2.Weryfikacja poprawności dokumentacji ZUS:

 

 

  • przeglądanie,
  • modyfikacja,
  • zmiana,
  • korekta dokumentów.


3.Wysyłanie dokumentacji do ZUS:

 

  • tworzenie zestawów,
  • obsługa dokumentów w zestawach,
  • weryfikacja zestawów, przesyłanie zestawów do ZUS.



ZAKRES GODZINOWY KURSU
 
Czas trwania kursu wynosi 8 godzin lekcyjnych zajęć komputerowych
(godzina lekcyjna to 45 minut).


 
TERMINY KURSÓW

25.02.2017 r. w godz. 09.00-15.00
25.03.2017 r. w godz. 09.00-15.00

 
ZYSKAJ UZNANIE NA RYNKU PRACY
 
W naszych szkoleniach brali udział pracownicy znanych firm prywatnych i instytucji publicznych, m.in. Lufthansa Global Business Services Sp. z o.o., Narodowe Centrum Nauki, IBM BTO Business Consulting Services Sp. z o.o., Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, PZU Życie S.A., Uniwersytet Jagielloński,
Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie i wielu innych.
Otrzymaliśmy liczne referencje i rekomendacje. 

  
 
ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ
 
 

POZNAJ ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Jeśli masz dodatkowe pytania, nie wahaj się, zadzwoń do nas lub przyjdź, aby uzyskać wszystkie informacje, których potrzebujesz. Podczas 
BEZPŁATNEGO SPOTKANIA z doradcami Tax Consilium poznasz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania: "Od czego zacząć i jak zbudować karierę w rachunkowości?", "Jakie umiejętności muszę posiadać, aby osiągnąć sukces w branży?","Jaki Kurs jest dla mnie najlepszy?", "Jaką wiedzę muszę zdobyć, aby rozwinąć swój biznes?", 
"Jak zaplanować swoją edukację w zakresie rachunkowości i finansów?".
Eksperci Tax Consilium przygotowali dla Ciebie artykuły, 
dzięki którym będziesz mógł wybrać najlepsze dla Ciebie szkolenie. 

Polecamy Ci m.in.:
Tax Consilium Sp. z o.o.
Jesteśmy firmą, która narodziła się z marzeń, pasji i chęci dzielenia się wiedzą. Prowadzimy biuro rachunkowe, a także organizujemy certyfikowane kursy z zakresu nowoczesnej rachunkowości, kadr i płac, podatków. Uczymy praktycznej, biznesowej księgowości, tzn. tego, w czym jesteśmy najlepsi. Kształcimy umiejętności, dzięki czemu szybko staliśmy się liderem na małopolskim rynku szkoleń finansowych. Współpracujemy tylko ze specjalistami-praktykami: ekonomistami, księgowymi, prawnikami, ekspertami IT, prawnikami, przedstawicielami instytucji i dyplomatami. Uważamy, że markę tworzą ludzie. Dlatego Tax Consilium Sp. z o.o. to nie tylko firma, 
ale przede wszystkim osoby, które ją budują.
 
Temat pod lupą
Na zdj. Edyta Gałaszewska-Bogusz

W naszej organizacji stawiamy na indywidualność

W XXI wieku, w którym praca coraz częściej wyraża naszą osobowość i odzwierciedla nasze zainteresowania, jak nigdy dotąd o wysokiej jakości miejsca pracy świadczy kultura organizacyjna, różnorodność i poszanowanie indywidualności. O tych wyzwaniach, które dotyczą zarówno pracowników, jak i pracodawców rozmawiamy z Edytą Gałaszewską-Bogusz, Dyrektorem Accenture Operations w Polsce.

Więcej artykułów
Awanse
Agnieszka Kielichowska

Agnieszka Kielichowska Dyrektorem Departamentu Kontaktu z Klientami w KIR

Z początkiem lutego 2017 r. Agnieszka Kielichowska została dyrektorem Departamentu Kontaktu z Klientami w Krajowej Izbie Rozliczeniowej.

Więcej awansów
Wydarzenie tygodnia

Jedyne w tym roku szkolenia asesorów konkursu Polish Project Excellence Award 2017

Zapraszamy do wzięcia udziału w jedynych w tym roku warsztatach asesorów oceniających projekty w konkursie na najlepiej zarządzany projekt, organizowanym przez Stowarzyszenie IPMA Polska.

Więcej wydarzeń
 

Skorzystaj proszę z poniższego formularza, aby wysłać swoje zgłoszenie na szkolenie bezpośrednio do organizatora. Wystarczy, że podasz swoje dane, a my wyślemy wiadomość do osoby odpowiedzialnej za organizację szkolenia, która skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia szczegółów. Potwierdzenie wysłania zgłoszenia zostanie przesłane na podany przez Ciebie adres e-mail. Powodzenia!

Wysyłając aplikację zgadzasz się na gromadzenie i przetwarzanie Twoich danych osobowych w celach rekrutacyjnych przez firmę publikującą ogłoszenie. Jeśli nazwa firmy nie jest podana, zostanie Ci ona przekazania jedynie w sytuacji, gdy Twoja kandydatura zostanie uwzględniona w procesie rekrutacyjnym. Twoje dane osobowe są ponadto gromadzone w celach statystycznych przez firmę MBE group Sp. z o.o. W każdej chwili przysługuje Ci prawo żądania usunięcia tych danych. Jeśli nie akceptujesz powyższych postanowień, nie wysyłaj proszę aplikacji na to ogłoszenie.

 

Dziękujemy za przesłanie zgłoszenia na szkolenie. Zostało ono przekazana jego organizatorowi, a potwierdzenie wysłaliśmy na adres mailowy podany przez Ciebie w formularzu.

Zapraszamy do założenia konta w serwisie KarierawFinansach.pl. Zajmie Ci to nie więcej niż 5 minut, a dzięki rejestracji otrzymasz dostęp do wielu atrakcyjnych funkcjonalności serwisu, np. powiadomień z ofertami pracy dostosowanymi do Twoich preferencji. Ponadto Twoje CV zostanie automatycznie dołączone do profilu, dzięki czemu mogą dotrzeć do Ciebie pracodawcy i w ten sposób szybciej znajdziesz pracę.

Bądź na bieżąco!
Zamów bezpłatne powiadomienie z ofertami szkoleń
UE