Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.

Do krakowskiego centrum trafia z roku na rok coraz więcej zaawansowanych operacji biznesowych

O tym, w jakim kierunku zmierza sektor nowoczesnych usług biznesowych i jak mogą na tym skorzystać młodzi specjaliści, rozmawiamy z Shell Business Operations.
Akcja redakcyjna: 5 pytań do rekrutera
Kategoria: Wiadomości
19.04.2016

Jakich kompetencji miękkich brakuje zwłaszcza młodym kandydatom na rynku pracy?
 
Rozwinięte kompetencje miękkie mogą stać się kartą przetargową kandydata do pracy. Szczególnie w przypadku ludzi młodych, którzy nie posiadają jeszcze bogatego doświadczenie zawodowego. Umiejętności komunikacyjne, łatwość pracy w grupie czy zdolności autoprezentacyjne to bardzo cenne cechy w życiu zawodowym, dlatego z jednej strony zwracamy na nie uwagę podczas rekrutacji, z drugiej oferujemy naszym młodym pracownikom wsparcie w tym zakresie, zarówno w formie szkoleń tradycyjnych, jak i wirtualnych. Wyznajemy też zasadę, że najlepiej uczymy się w praktyce, dlatego szczególny nacisk kładziemy na kompetencje miękkie wśród kadry managerskiej, tak by młodzi pracownicy od początku mogli obserwować najlepsze praktyki w tym zakresie.

Niezależnie od poziomu stażu zawodowego zapewniamy udział w różnorodnych programach rozwojowych i profesjonalnych szkoleniach.

Jakie programy rozwojowe oferują Państwo młodym pracownikom w 2016 roku?

Zdajemy sobie sprawę, że kompetencje miękkie to ważny obszar, który w wielu wypadkach jednak trudno dokładnie zmierzyć. Można jednak je skutecznie rozwijać dzięki programom szkoleniowym. Niezależnie od poziomu stażu zawodowego zapewniamy udział w różnorodnych programach rozwojowych i profesjonalnych szkoleniach. Są one zawsze dostosowane do aktualnych potrzeb kandydata i planowane na indywidualnej ścieżce rozwoju. To, co jednak wyróżnia nas na rynku pracy, to zaawansowane operacje biznesowe, które prowadzone są w naszym centrum. Nasi pracownicy mają realny wpływ na działania Shell na całym świecie oraz okazję, aby uczyć się od ekspertów w branży. To niepowtarzalna szansa na pracę z najlepszymi w niezwykle inspirującym, międzynarodowym środowisku.

Dlaczego inwestycja w pracowników to Państwa zdaniem inwestycja na przyszłość?

Shell Business Operations w Krakowie to jeden ze strategicznych ośrodków, mający za zadanie wspieranie biznesu Shell i prowadzenie działalności z zakresu finansów, zaopatrzenia, zakupów, HR, IT i obsługi klienta. Wszystkie te obszary oparte są na wiedzy i doświadczeniu naszych pracowników. Do krakowskiego centrum trafia z roku na rok coraz więcej zaawansowanych operacji biznesowych, co potwierdza najwyższe standardy pracy i wysokie kompetencje zespołu. Inwestycja w tak wykwalifikowaną i zdolną kadrę jest dla nas najlepszą lokatą na przyszłość, dlatego wspieramy i doceniamy naszych pracowników, oferując im możliwości rozwoju zawodowego, szereg benefitów oraz odpowiednie warunki do pracy, szyte na miarę ich potrzeb.

Ekspert: Katarzyna Cyran
Specjalista ds. Rekrutacji Shell Business Operations
Autor: Redakcja
KarierawFinansach.pl

Redakcja KarierawFinansach.pl podejmuje tematy ciekawe i ważne dla pracowników branży finansowej i osób, które dopiero myślą o karierze w finansach. 

Zobacz również