30-09-2012 | Redakcja

Business Development Manager: opis stanowiska, zakres obowiązków, wynagrodzenie

W poniższym artykule prezentujemy sylwetkę Business Development Managera. Poznaj zakres obowiązków, zadania i profil osoby pracującej na tym stanowisku, a także dowiedz się, ile zarabia Business Development Manager.
 

Przejdź do pełnej listy opisów stanowisk w finansach »


Osoba na stanowisku Business Development Managera w dziale bankowości korporacyjnej jest odpowiedzialna za pozyskiwanie nowych klientów biznesowych. Na zadania managera często mają wpływ wyznaczone cele finansowe. Osiągnięcie wyznaczonych przychodów jest często najważniejszym zadaniem dla Business Development Managera. Ważnymi elementami pracy osoby na powyższym stanowisku są followups, a więc utrzymanie więzi i relacji z pozyskanymi wcześniej klientami.


Zobacz oferty pracy w bankowości »  

 

Zakres obowiązków

  • pozyskiwanie nowych klientów bankowości korporacyjnej
  • negocjowanie i renegocjowanie umów oraz postanowień
  • doradztwo w wyborze strategii i rozwoju obsługiwanych klientów
  • przygotowywanie dokumentów i umów związanych z całokształtem obsługi

Profil

  • wykształcenie średnie poparte odpowiednim doświadczeniem lub wyższe
  • kilka lat doświadczenia w zakresie obsługi klientów biznesowych
  • znajomość produktów i usług w branży bankowości korporacyjnej
  • znajomość technik sprzedaży i negocjacji


Wynagrodzenie


Średnie wynagrodzenie osoby na stanowisku Business Development Manager wynosi 4550 zł

 

Źródło danych: pensje.net


Zobacz oferty pracy w bankowości »  



Perspektywy rozwoju


Doświadczony Business Development Manager ma możliwość awansu na stanowisko kierownika regionalnego ds. obsługi klientów korporacyjnych, a w przyszłości - nawet na dyrektora oddziału.



Business Development Manager w organizacji


 

Przełożeni Podwładni
Dyrektor oddziału Brak

 

Temat pod lupą
Na zdj. Edyta Gałaszewska-Bogusz

W naszej organizacji stawiamy na indywidualność

W XXI wieku, w którym praca coraz częściej wyraża naszą osobowość i odzwierciedla nasze zainteresowania, jak nigdy dotąd o wysokiej jakości miejsca pracy świadczy kultura organizacyjna, różnorodność i poszanowanie indywidualności. O tych wyzwaniach, które dotyczą zarówno pracowników, jak i pracodawców rozmawiamy z Edytą Gałaszewską-Bogusz, Dyrektorem Accenture Operations w Polsce.

Więcej artykułów
Awanse
Agnieszka Kielichowska

Agnieszka Kielichowska Dyrektorem Departamentu Kontaktu z Klientami w KIR

Z początkiem lutego 2017 r. Agnieszka Kielichowska została dyrektorem Departamentu Kontaktu z Klientami w Krajowej Izbie Rozliczeniowej.

Więcej awansów
Wydarzenie tygodnia

Jedyne w tym roku szkolenia asesorów konkursu Polish Project Excellence Award 2017

Zapraszamy do wzięcia udziału w jedynych w tym roku warsztatach asesorów oceniających projekty w konkursie na najlepiej zarządzany projekt, organizowanym przez Stowarzyszenie IPMA Polska.

Więcej wydarzeń
UE