30-09-2012 | Redakcja

Business Development Manager: opis stanowiska, zakres obowiązków, wynagrodzenie

W poniższym artykule prezentujemy sylwetkę Business Development Managera. Poznaj zakres obowiązków, zadania i profil osoby pracującej na tym stanowisku, a także dowiedz się, ile zarabia Business Development Manager.
 

Przejdź do pełnej listy opisów stanowisk w finansach »


Osoba na stanowisku Business Development Managera w dziale bankowości korporacyjnej jest odpowiedzialna za pozyskiwanie nowych klientów biznesowych. Na zadania managera często mają wpływ wyznaczone cele finansowe. Osiągnięcie wyznaczonych przychodów jest często najważniejszym zadaniem dla Business Development Managera. Ważnymi elementami pracy osoby na powyższym stanowisku są followups, a więc utrzymanie więzi i relacji z pozyskanymi wcześniej klientami.


Zobacz oferty pracy w bankowości »  

 

Zakres obowiązków

  • pozyskiwanie nowych klientów bankowości korporacyjnej
  • negocjowanie i renegocjowanie umów oraz postanowień
  • doradztwo w wyborze strategii i rozwoju obsługiwanych klientów
  • przygotowywanie dokumentów i umów związanych z całokształtem obsługi

Profil

  • wykształcenie średnie poparte odpowiednim doświadczeniem lub wyższe
  • kilka lat doświadczenia w zakresie obsługi klientów biznesowych
  • znajomość produktów i usług w branży bankowości korporacyjnej
  • znajomość technik sprzedaży i negocjacji


Wynagrodzenie


Średnie wynagrodzenie osoby na stanowisku Business Development Manager wynosi 4550 zł

 

Źródło danych: pensje.net


Zobacz oferty pracy w bankowości »  



Perspektywy rozwoju


Doświadczony Business Development Manager ma możliwość awansu na stanowisko kierownika regionalnego ds. obsługi klientów korporacyjnych, a w przyszłości - nawet na dyrektora oddziału.



Business Development Manager w organizacji


 

Przełożeni Podwładni
Dyrektor oddziału Brak

 

Temat pod lupą

Teamwork to nie tylko hasło

Na pytanie: Czy potrafisz pracować w zespole?, większość z nas odpowiada twierdząco. Zarządzanie projektowe i praca zespołowa są w modzie biznesowej, nic zatem dziwnego, że chcemy się wykazać ich znajomością. Wymagają one jednak zarówno kompetencji u pracownika, jak i przygotowania ze strony organizacji.

Więcej artykułów
Awanse
Jakub Wojnarowski

Jakub Wojnarowski nowym dyrektorem ACCA Polska

Jakub Wojnarowski obejmie w kwietniu funkcję Dyrektora Zarządzającego polskiego przedstawicielstwa ACCA (The Association of Chartered Certified Accountants), międzynarodowej organizacji zrzeszającej specjalistów z zakresu finansów, rachunkowości i zarządzania.

Więcej awansów
Wydarzenie tygodnia

Audit OdyssEY – zapisy do konkursu EY dla przyszłych audytorów i biegłych rewidentów

Od 15 lutego do 31 marca przyjmowane są zapisy do drugiej edycji organizowanego przez EY konkursu studenckiego dla przyszłych audytorów i biegłych rewidentów – Audit OdyssEY.

Więcej wydarzeń
UE