Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.

Dynamiczny rozwój Bayer Service Center Gdańsk Centrum Finansowo-Księgowego

Bayer Service Center Gdańsk rozszerza swoją działalność, przejmując usługi księgowe dla kolejnych krajów Europy oraz powiększa wynajmowaną powierzchnię biurową w kompleksie Olivia Business Centre.
Kategoria: Wiadomości
13.12.2013
Obecnie centrum obsługuje procesy księgowe już 14 oddziałów Bayer zlokalizowanych m.in. w Austrii, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, oraz krajach skandynawskich i na Węgrzech. Docelowo, do końca 2015 roku, gdański oddział będzie obsługiwał spółki w ponad 20 krajach Europy, w tym Niemczech i Rosji.

– Cieszymy się, że nasze centrum rozwija się tak dynamicznie. Przejmujemy usługi księgowe dla kolejnych krajów europejskich, a wraz z rosnącym zespołem zwiększamy wynajmowaną przestrzeń biurową. – mówi Remigiusz Wojciechowski, Dyrektor Bayer Service Center Gdańsk – Obecnie zatrudniamy już ponad 150 pracowników: profesjonalistów z doświadczeniem w zakresie księgowości i rachunkowości, jak również absolwentów szkół wyższych. Do końca 2015 roku będziemy zatrudniać do 250 osób ze znajomością ponad 20 języków, w tym niemieckiego, języków skandynawskich i bałkańskich.


Jak dowiedziała się redakcja KarierawFinansach.pl, centrum będzie zatrudniało na takie stanowiska, jak m.in. Junior Accountant (młodszy księgowy) , Accountant (księgowy), Senior Accountant (starszy księgowy), Team Leader (lider zespołu), Accounting Professional (specjalista ds. księgowości). Bayer Service Center Gdańsk dynamicznie rozwija działy AP, AR, GL, Asset Management oraz Travel & Expenses.

– Miejsce w naszym zespole znajdą osoby z doświadczeniem w branży SSC (shared service centres) czy BPO (business process outsourcing), ale jesteśmy także otwarci na osoby o innych profilach lub bez doświadczenia zawodowego. Pakiet szkoleń wprowadzających ułatwia start nowo zatrudnionym osobom. Dodatkowo ściśle współpracujemy z BPO Education Center w Sopockiej Szkole Wyższej, które oferuje dedykowane kursy przygotowawcze do pracy w branży SSC/BPO – dodaje Remigiusz Wojciechowski. – Pracownikom SCG oferujemy możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku, poprzez m.in. staże w europejskich oddziałach firmy, podnoszenie kwalifikacji poprzez uczestnictwo w projektach oraz wielu szkoleniach. Oferujemy także prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie i wypadkowe, karty sportowo-rekreacyjne oraz wiele innych.


Bayer Service Center Gdańsk powstało dzięki współpracy z Invest in Pomerania, regionalnej inicjatywy, której członkami są m.in.: Miasto Gdańsk oraz Gdańska Agencja Rozwoju Gospodarczego InvestGDA. Od strony regionu, projekt był koordynowany przez Agencję Rozwoju Pomorza.

Zobacz również