15-03-2017 |

Krzysztof Łoś Dyrektorem ds. Sprzedaży Bezpośredniej w obszarze Bancassurance i Affinity w Nationale-Nederlanden

Krzysztof Łoś Krzysztof Łoś
Krzysztof Łoś stanął na czele nowo powołanego Departamentu Sprzedaży Bezpośredniej dla obszaru Bancassurance i Affinity w Nationale-Nederlanden.
 

Krzysztof Łoś zajmuje się sprzedażą i marketingiem bezpośrednim już od ponad dziesięciu lat, w tym od siedmiu lat na stanowiskach kierowniczych w sektorze ubezpieczeniowym. Posiada doświadczenie w zakresie sprzedaży zdalnej.

 

Ostatnio zajmował stanowisko Dyrektora Departamentu Marketingu Bezpośredniego w firmie MetLife. Jest absolwentem Instytutu Stosunków Międzynarodowych i Centrum Studiów Latynoamerykańskich Uniwersytetu Warszawskiego. Kontynuuje naukę na studiach MBA w Szkole Głównej Handlowej. 

Temat pod lupą

10 pytań, na które warto znać odpowiedź

Idąc na rozmowę kwalifikacyjną, staramy się przewidzieć jej scenariusz i pytania, które podczas niej padną. Dowiedz się, o co najczęściej pytają rekruterzy, i zwiększ swoje szanse na sukces!

Więcej artykułów
Awanse
Jarosław Kosiński

Jarosław Kosiński nowym Partnerem w Deloitte

Do Działu konsultingu Deloitte dołączył Jarosław Kosiński, który jako Partner pokieruje zespołem CDD.

Więcej awansów
Wydarzenie tygodnia

Wdrożenie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych

Zapraszamy na szkolenie poświęcone zmianom w ochronie danych osobowych: na czym polegają i jak się do nich przygotować.

Więcej wydarzeń
UE