30-09-2012 | Redakcja

Testy werbalne

Testy te służą do badania umiejętności analizowania i wyciągania logicznych wniosków na podstawie informacji zawartych w tekście. Tego rodzaju testy składają się z tekstów oraz przypisanych do nich pytań i stwierdzeń. Zadaniem kandydata jest dokonanie oceny, czy zdania są prawdziwe, fałszywe, czy być może na podstawie materiału tekstowego nie można wyciągnąć jednoznacznego wniosku. Wyniki tego rodzaju testów są odzwierciedleniem efektywności pracy kandydata z tekstem, a to bez wątpienia bardzo ważna umiejętność na każdym stanowisku, zarówno w dużych jak i mniejszych organizacjach. Dlatego tego rodzaju testom poddawani są także kandydaci, którzy docelowo będą mieli kontakt głównie z analizą danych liczbowych.


Zapraszamy do rozwiązania testów werbalnych dostępnych w serwisie KarierawFinansach.pl:


Test werbalny nr 1 (4 pytania). Sprawdź się »

Test werbalny nr 2 (6 pytania). Sprawdź się »

Test werbalny nr 3 (4 pytania). Sprawdź się »

Test werbalny nr 4 (6 pytania). Sprawdź się »

Test werbalny nr 5 (8 pytań). Sprawdź się »

Test werbalny nr 6 (3 pytania). Sprawdź się »

Test werbalny nr 7 (3 pytania). Sprawdź się »


Partnerzy
Testy od nr 1 do nr 3 pochodzą z firmy SHL Polska Sp. z o.o., ekspertów w zakresie nowoczesnych rozwiązań służących ocenie i rozwojowi pracowników.
Test nr 5 pochodzi z TestCV.com - multidyscyplinarnego, wielojęzycznego serwisu Internetowego, który oferuje profesjonalne testy rekrutacyjne dla kandydatów do pracy i przy rozpatrywaniu awansu pracowników.


Testy od nr 6 do nr 7 pochodzą z Tests4job.pl -  innowacyjnego serwisu, oferującego testy rekrutacyjne online. Tests4job to 360 zadań umożliwiających kandydatom przygotowanie się do testów rekrutacyjnych.
Temat pod lupą
Na zdj. Edyta Gałaszewska-Bogusz

W naszej organizacji stawiamy na indywidualność

W XXI wieku, w którym praca coraz częściej wyraża naszą osobowość i odzwierciedla nasze zainteresowania, jak nigdy dotąd o wysokiej jakości miejsca pracy świadczy kultura organizacyjna, różnorodność i poszanowanie indywidualności. O tych wyzwaniach, które dotyczą zarówno pracowników, jak i pracodawców rozmawiamy z Edytą Gałaszewską-Bogusz, Dyrektorem Accenture Operations w Polsce.

Więcej artykułów
Awanse
Agnieszka Kielichowska

Agnieszka Kielichowska Dyrektorem Departamentu Kontaktu z Klientami w KIR

Z początkiem lutego 2017 r. Agnieszka Kielichowska została dyrektorem Departamentu Kontaktu z Klientami w Krajowej Izbie Rozliczeniowej.

Więcej awansów
Wydarzenie tygodnia

Jedyne w tym roku szkolenia asesorów konkursu Polish Project Excellence Award 2017

Zapraszamy do wzięcia udziału w jedynych w tym roku warsztatach asesorów oceniających projekty w konkursie na najlepiej zarządzany projekt, organizowanym przez Stowarzyszenie IPMA Polska.

Więcej wydarzeń
UE