Minął już rok od wejścia w życie ustawy o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o rzeczniku Ffnansowym. Podmioty rynku finansowego mają obowiązek informowania klientów o procedurze składania i rozpatrywania reklamacji, w tym w szczególności mają obowiązek poinformować o miejscu i formie składania reklamacji, terminie rozpatrywania reklamacji oraz sposobie powiadomienia o rozpatrzeniu reklamacji.
Celem spotkania jest zaprezentowanie wpływu zmian ustawy na proces reklamacyjny oraz pokazanie szeregu możliwości w oparciu o liczne case studies.
Przedsiębiorcy zdają sobie sprawę, że na coraz bardziej nasyconym rynku walka o nowego klienta wymaga wysokich nakładów, a przede wszystkim odpowiedniej i profesjonalnej jego obsługi.
Kontakt w sprawie reklamacji może decydować o wielu późniejszych działaniach klienta: czy przedłuży współpracę i czy zarekomenduje produkt swoim znajomym. Czasem niewielki ukłon w stronę klienta może zaprocentować przedłużeniem współpracy na wiele lat.
Jakie działania podjąć, aby klient nas nie opuścił i aby jego reklamacja nie przełożyła się na migrację? Jak efektywnie zarządzać informacjami zwrotnymi od klientów? Jakie są zagrożenia związane w nieprawidłowym zarządzaniem reklamacjami na rynku finansowym – to tylko niektóre z pytań, na które odpowiedzą zaproszeni eksperci, praktycy zajmujący się na co dzień tematyką reklamacji.
W programie m.in.:
• zagrożenia związane w nieprawidłowym zarządzaniem reklamacjami na rynku finansowym
• efektywne zarządzanie informacjami zwrotnymi od klientów
• zarządzanie procesem reklamacji jako istotny element systemu zarządzania produktem finansowym
• klient bumerang, czyli jak radzić sobie z klientami, którzy notorycznie składają reklamacje
• klauzule niedozwolone na rynku usług finansowych – identyfikacja, ryzyka i nowe kompetencje prezesa UOKiK
Kontakt:
tel. 22 333 97 77, e-mail: szkolenia@pb.pl
Szczegóły pod linkiem:
konferencje.pb.pl/konferencja/1035,reklamacje-na-rynku-finansowym