Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Wydarzenie archiwalne
12 października
do 13 października
2016
Miasto: Warszawa
Organizator: Puls Biznesu

Warsztat Konkursy i loterie – aspekty prawne i podatkowe

Typ wydarzenia: Konkursy

Urządzanie konkursów i loterii jest wśród przedsiębiorców bardzo popularnym sposobem na reklamę swoich produktów i usług, a przede wszystkim wsparciem działań sprzedażowych, zdobyciem klientów oraz promocją dla firmy.

Akcje promocyjne to popularny sposób wspierania działań sprzedażowych – skuteczny pod warunkiem, że jest przygotowany i zrealizowany zgodnie z wymogami prawa. W innym przypadku może narazić firmy, korzystające z tego rozwiązania na wysokie kary pieniężne i kłopoty związane z nadszarpnięciem reputacji. Udział w warsztatach to gwarancja zdobycia niezbędnej wiedzy gotowej do wykorzystania w praktyce codziennej pracy.

Warto wziąć udział w warsztatach, aby:
• dowiedzieć się, jakie są zasady wykorzystywania SMS-ów w działaniach marketingowych;
• poznać ryzyko prawne związane z realizacją akcji SMS Premium;
• wiedzieć jakie są skutki i sankcje wynikające z naruszenia praw konsumentów;
• prawidłowo formułować regulamin akcji promocyjnej;
• uniknąć błędów przy organizacji loterii promocyjnej;
• wzbogacić swoją wiedzę na temat aspektów podatkowych;
• odpowiednio przygotować się do kontroli Urzędu Celnego.

W programie m.in.:
• loteria promocyjna czy konkurs? Stanowisko Izb Celnych i Ministra Finansów
• kiedy loterie i konkursy SMS mogą naruszać prawo?
• skutki nowelizacji ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów dla organizatorów loterii i konkursów SMS
• organizatorzy akcji SMS pod czujmy okiem Prezesa UOKiK – przegląd orzecznictwa
• metody optymalizacji i ryzyka podatkowe związane z prowadzeniem akcji promocyjnych
• jak prawidłowo formułować regulamin akcji promocyjnej?
• odpowiedzialność prawna z tytułu naruszenia praw do cudzego znaku towarowego w związku z użyciem go w reklamie

Kontakt: (22) 333 97 77; szkolenia@pb.pl

www.konferencje.pb.pl/konferencja