Systemy ERP i CRM nie tylko poprzez optymalizację pracy przedsiębiorstw, ale przede wszystkim dzięki zinformatyzowaniu zachodzących w firmie procesów przekładają się na zadowolenie klientów. Decyzja o wszelkich zmianach w przedsiębiorstwie, w tym m.in. o wdrożeniu danego systemu wymaga rozważenia przez firmę zarówno zalet jak i wad – co też jest celem konferencji.
Zagadnienia tematyczne konferencji:
I. ERP – platforma dla rozwoju – wiele twarzy ERP:
1. Rozwój firmy i zwiększanie wydajności:
- wsparcie kluczowych procesów biznesowych
- optymalizacja wykorzystania zasobów
- zarządzanie finansami i zasobami ludzkimi
- zarządzanie marketingiem, sprzedażą i serwisem
- obieg dokumentów
- zarządzanie produkcją i zaopatrzeniem
- zarządzanie transportem, logistyką i magazynem
2. Dostępność i bezpieczeństwo - nowe możliwości i funkcjonalność ERP
- konieczność czy moda - mobilny system ERP
- wydajnie i skutecznie – ERP w chmurze
3. Jak to zrobić? – czyli sukces wdrożenia
II. CRM - integralna część systemu. Wyzwania dla CRM:
1. Skuteczna komunikacja - zastosowanie i możliwości systemu CRM
- utrzymanie i automatyzacja relacji z klientem/kontrahentem (komunikacja, automatyzacja, analiza)
- optymalizacja działań marketingowych – prognozowanie i kluczowe decyzje
- automatyzacja sprzedaży i usług
- automatyzacja transakcji finansowych
- profilowanie klienta
- raportowanie, analiza i kontrola
- CRM, a zarządzanie wiedzą
2. Funkcjonalność i bezpieczeństwo
- dostępność informacji – mobilny CRM
- wydajnie i skutecznie – CRM w chmurze
3. Jak to zrobić? - czyli sukces wdrożenia i integracji
Do bezpłatnego udziału w konferencji organizatorzy zapraszają:
- kadrę zarządzającą oraz osoby odpowiedzialne za rozwój, innowację oraz organizację firmy;
- osoby odpowiedzialne za wybór, zakup i wdrożenie nowych systemów i technologii;
- dyrektorów ds. produkcji, rozwoju, inwestycji, infrastruktury;
- operacyjną kadrę kierowniczą działów produkcyjnych, technicznych;
- osoby odpowiedzialne za planowanie produkcji, szefów służb utrzymania ruchu, inżynierów, technologów, specjalistów ds. zarządzania jakością;
- managerów biorących udział w ustalaniu kształtu procesów, osoby odpowiedzialne za definiowanie strategii działania organizacji, managerów IT;
- przedstawicieli instytucji i przedsiębiorstw zainteresowani zwiększeniem wydajności swojej firmy;
- przedstawicieli zarządu, dyrektorów i kierowników zarządzających działami marketingu, sprzedaży, handlowego, IT, BOK;
- osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie.
Link do wydarzenia: successpoint.pl/erp/crm_2017
Link do rejestracji: successpoint.pl/erp/crm_2017
Dodatkowych informacji udziela:
Agnieszka Zając
Koordynator Projektu
tel. +48 725 792 690
e-mail: agnieszka.zajac@successpoint.pl