Dla naszego klienta, globalnej spółki produkcyjnej, która buduje centrum usług biznesowych we Wrocławiu, poszukujemy Team Leader'a do działu zobowiązań do obsługi rynku niemieckiego.
Opis stanowiska:
- zarządzanie zespołem 10-15 specjalistów ds. zobowiązań,
- rekrutacja, szkolenie i wdrażanie nowych osób do zespołu,
- zarządzanie relacjami z klientem wewnętrznym, od którego przenoszony jest proces księgowy do biura we Wrocławiu,
- aktywne uczestnictwo w tranzycji,
- monitorowanie i zarządzanie KPI i SLA,
- delegowanie zadań i planowanie pracy dla całego zespołu,
- uczestnictwo w globalnych projektach związanych z ciągłym doskonaleniem.
Wymagania:
- znajomość języka niemieckiego i angielskiego na poziomie C1,
- minimum 2 lata doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- doswiadczenie w procesie Accounts Payable,
- mile widziane doświadczenie w przenoszeniu procesów biznesowych,
- znajomość międzynarodowych standardów rachunkowości,
- bardzo dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- elastyczność w działaniu,
- umiejętność budowania relacji biznesowych,
- otwartość na podróże służbowe w początkowym etapie budowania zespołu.
Oferta obejmuje:
- możliwość uczestniczenia w budowaniu nowego SSC we Wrocławiu,
- możliwosć awansowania i rozwoju wewnątrz struktury firmy,
- atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów,
- możliwość szkoleń i rozwoju zawodowego.