Zakres obowiązków:
- Sporządzanie list płac,
- Naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę, umów zleceń oraz umów o dzieło zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Pracy, ZUS oraz ustawy o pdof;
- Obliczanie wynagrodzeń z tytułu choroby, naliczanie świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa płatnych ze środków ZUS;
- Kompletowanie dokumentacji wymaganej do urlopów macierzyńskich, ojcowskich, rodzicielskich;
- Rozliczanie pdof i sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego (PIT 4R, PIT 11, PIT 8C, PIT 40);
- Sporządzanie deklaracji GUS, DG-1;
- Przygotowywanie zaświadczeń o zarobkach;
- Obsługa raportów kadrowo-płacowych;
- Prowadzenie korespondencji oraz kontakt z pracownikami w języku angielskim
Wymagania:
- 3+ lata doświadczenia w dziale płac
- Bardzo dobra znajomośc języka polskiego
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Praktyczna znajomość MS Office w szczególnosci MS Excel
- Znajomość prawa pracy będzie atutem
- Mile widziane wykształcenie ekonomiczne lub finansowe
- Znajomość systemu PŁATNIK i SIMPLE będzie atutem
How to apply:
If you are interested, please send your CV via Apply button below. APPLYIBM BTO reserves the right to contact selected candidates