Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z siedzibą w Warszawie, poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko
Opis stanowiska:
- współpraca z zewnętrznym dostawcą w zakresie płac i wypłat wynagrodzeń dla pracowników i kontrahentów,
- zbieranie i dostarczanie wszystkich niezbędnych danych płacowych dla zewnętrznego dostawcy płac,
- nadzorowanie pracy zewnętrznego dostawcy płac,
- zapewnienie terminowych i dokładnych płatności płacowych,
- rozwiązywanie wszystkich pytań związanych z listą płac pracowników i kontrahentów,
- przygotowywanie zaświadczeń o wynagrodzeniu pracownika,
- przygotowywanie raportów płacowych ad hoc,
- zapewnienie terminowych i dokładnych płatności składek i podatków związanych z płacami,
- księgowanie listy płac w systemie księgowym dla celów raportowania US GAAP,
- uzgodnienia bilansowe kont księgi głównej związanych z listą płac,
- dostarczanie danych płacowych do zewnętrznego dostawcy usług księgowych,
- ścisła współpraca z działem HR,
- udział w projektach związanych z płacami.
Wymagania:
- min. 2-3 lata doświadczenia w obszarze płac/payrollu,
- zaawansowana znajomość języka angielskiego jest warunkiem koniecznym,
- dobra znajomość programu Płatnik oraz HRB będzie dużym atutem,
- znajomość ustawy o ubezpieczeniu społecznym, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego,
- silna praktyczna znajomość MS Office (zwłaszcza MS Excel),
- możliwość ustalania priorytetów i dotrzymywania terminów,
- proaktywność oraz wysoka organizacja pracy,
- dbałość o szczegóły i dokładność,
- elastyczność.
Oferta obejmuje:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- możliwości rozwoju zawodowego w środowisku wielokulturowym,
- dostęp do najnowszych rozwiązań technologicznych,
- współpracę w kreatywnym zespole i miłą atmosferę.