Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2019-08-14
Kraków, małopolskie
Audyt, Kontroling, Księgowość
Data aktualizacji: 2019-08-14
REKRUTACJA ZDALNA
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy o stabilnej pozycji na rynku, poszukujemy Kandydatów na stanowisko Eksperta ds. Kontrolingu i Sprawozdawczości Finansowej. Głównym zadaniem na tym stanowisku będzie koordynacja oraz nadzór nad procesem sprawozdawczości finansowej dla dedykowanej spółki.


Ekspert ds. Kontrolingu i Sprawozdawczości Finansowej
Ekspert ds. Kontrolingu i Sprawozdawczości Finansowej
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref. 190376/5253

Opis stanowiska:
  • sporządzanie sprawozdań finansowych według MSSF,
  • weryfikacja sprawozdań finansowych, jakości rachunków, ksiąg oraz systemów raportowania zgodnie z MSSF,
  • kompleksowa opieka nad spółką/spółkami,
  • wykonywanie czynności na koniec okresu i koordynowanie procesu zamknięcia finansowego,
  • współpraca z Dyrektorem Finansowym w obszarze przygotowania analizy wariancji między rzeczywistymi a planowanymi danymi finansowymi,
  • kontrola i optymalizacja kosztów działalności firmy,
  • okresowe raportowanie grupowe według określonych standardów rachunkowości,
  • przeprowadzanie kontroli wewnętrznych, raportowanie niezgodności i zagrożeń – zgłaszanie rekomendacji działań jakie powinny zostać podjęte,
  • współpraca z zespołem finansowo-księgowym w ramach danej lokalizacji,
  • udział w pracach projektowych mających na celu usprawnianie procesów.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe kierunkowe,
  • min. 4-letnie doświadczenie w obszarze kontrolingu finansowego, audytu lub finansów,
  • praktyczna znajomość MSSF,
  • ACCA / CIMA / CFA lub dodatkowe kursy – będą dodatkowym atutem,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (C1),
  • chęć pracy na samodzielnym stanowisku,
  • umiejętności budowania stabilnych relacji z interesariuszami,
  • wysoko rozwinięte umiejętności analityczne,
  • bardzo dobra znajomość programu Excel MS Office.
Oferta obejmuje:
  • prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, kartę Multisport,
  • wyjątkową atmosferę sprzyjającą równowadze między pracą a życiem prywatnym,
  • możliwość udziału w ciekawych, rozwijających się projektach,
  • atrakcyjne premie roczne,
  • szeroki pakiet szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
  • dofinasowanie do certyfikacji (np. ACCA, CIMA)
  • rzeczywisty wpływ na rozwój firmy.