Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
mBank S.A.
Data aktualizacji: 2019-06-17
Warszawa, mazowieckie
Bankowość, Sprzedaż
Data aktualizacji: 2019-06-17
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Od nas dostaniesz:

Swobodny
dress code
Dostęp do
bazy szkoleń
Elastyczne
godziny pracy
Pracę
w metodologi
zwinnej - Agile
Wysokiej
jakości sprzęt
do pracy
Pracę w jednym
z największych
software hous'ów
w kraju

Chcesz zdobywać wiedzę?
U nas znajdziesz coś dla siebie!

Przekonaj się sam!

mBank ostrzega: Praca z nami to kontakt z najnowszymi techologiami!
Młodszy specjalista ds. wsparcia obsługi systemów sprzedażowych
miejsce pracy: Warszawa, nr referencyjny: ASZ/070/0419

Do jednego z zespołów w Departamencie Zarządzania Bankowością Korporacyjną poszukujemy osoby, która odpowiedzialna będzie za wsparcie, administrację i utrzymanie narzędzi wsparcia sieci sprzedaży (mi.in. CRM, Baza Wiedzy), poprzez:

  • zapewnienie bieżącego wsparcia dla użytkowników systemów w zakresie realizacji zgłoszeń
  • prowadzenie dokumentacji dla użytkowników i administratorów w zakresie działania tych systemów
  • zgłaszanie propozycji usprawnień
  • bieżącą współpracę z zespołem rozwojowym IT w zakresie wdrażanych usprawnień
  • testowanie wdrażanych rozwiązań
  • monitorowanie realizacji zgłoszeń od użytkowników

Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:

  • jesteś absolwentem studiów  wyższych w zakresie informatyki lub kierunków pokrewnych
  • posiadasz bardzo dobre zdolności komunikacyjne (uważnie słuchasz, chętnie przyjmujesz i dajesz feedback, jesteś otwarty w kontaktach z innymi)
  • cechuje Cię wnikliwość, cierpliwość oraz wysokie poczucie odpowiedzialności za prowadzone działania
  • lubisz pracę zadaniową
  • bardzo dobrze posługujesz się pakietem MS Office (w szczególności Excel)
  • znasz język angielski na poziomie umożliwiającym zrozumienie dokumentacji technicznej oraz opracowanie prezentacji

 

 
Poziom stanowiska
Specjalista