Dla naszego klienta, wiodącej globalnej firmy produkcyjnej, poszukujemy Team Leadera do działu zakupów w nowym SSC, który pomoże w tworzeniu i rozwoju struktur organizacji we Wrocławiu.
Opis stanowiska:
- zarządzanie zespołem 10-15 specjalistów ds. zakupów,
- delegowanie zadań i planowanie pracy dla całego zespołu,
- rekrutacja, szkolenie i wdrażanie nowych osób do zespołu,
- aktywne uczestnictwo w tranzycji,
- monitorowanie i zarządzanie KPI i SLA,
- uczestnictwo w globalnych inicjatywach i projektach związanych z ciągłym doskonaleniem,
- regularna komunikacja z jednostkami wewnętrznymi organizacji,
- monitorowanie wszystkich aspektów procesu zakupowego w łańcuchu dostaw,
- dbałość o wysoką efektywność i rentowność procesu zakupowego.
Wymagania:
- biegła znajomość języka niemieckiego i angielskiego na poziomie C1,
- doświadczenie w procesach zakupowych w ramach SSC,
- minimum 2 lata doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- mile widziane doświadczenie w przenoszeniu procesów biznesowych,
- umiejętność samodzielnego poszukiwania rozwiązań i usprawnień oraz zainteresowanie nowymi technologiami będą dodatkowym atutem,
- analityczny i strategiczny sposób myślenia, dobra znajomość systemu SAP MM lub równoważnego ERP,
- umiejętność budowania relacji biznesowych.
Oferta obejmuje:
- możliwość uczestniczenia w budowaniu nowego Global Services Center we Wrocławiu,
- perspektywa awansu i rozwoju wraz z rozbudową struktur organizacji,
- atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów,
- nowoczesne biuro w centrum Wrocławia.