Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Bank Millennium S.A.
Data aktualizacji: 2019-07-08
Warszawa, mazowieckie
Bankowość
Data aktualizacji: 2019-07-08
Bank Millennium S.A.
Incident Manager
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

W Banku Millennium cenimy różnorodność, bo każdy z nas jest inny i prezentuje swoje, oryginalne
spojrzenie na świat. Dzięki temu tworzymy kompletny, zgrany zespół.
Dołącz do nas i rozwijaj się w jednej z największych i najbardziej innowacyjnych
instytucji finansowych w Polsce, ceniącej najwyższe standardy i doskonałą jakość

 

Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy w Departamencie Informatyki w Warszawie na stanowisku 

Incident Manager
Incident Manager
Miejsce pracy: Warszawa, mazowieckie
Nr. Ref.:

Zadania:

  • Koordynacja rozwiązywania poważnych incydentów w infrastrukturze IT
  • Dbanie o spójność procesu zarządzania incydentem wewnątrz departamentu IT
  • Dbanie o wysoki poziom świadczonych usług w obszarze outsourcingu
  • Codzienna współpraca z obszarem service management po stronie outsourcera
  • Wspomaganie zespołów IT w efektywnym procesowaniu zgłoszeń (service request)
  • Raportowanie zrealizowanych poważnych incydentów oraz problemów w zakresie zespołów wewnętrznych oraz outsourcera
  • Dbanie o wysoki poziom usług IT w powierzonym obszarze

Wymagania:

  • Minimum 3 letnie doświadczenie w obszarze zarządzania lub koordynacji incydentów/zgłoszeń IT
  • Praktyczna wiedza z zakresu procesów ITIL:, zarządzanie poziomem usług (SLA), zarządzanie incydentami i problemami, zarządzanie zmianą
  • Dążenie do ciągłego usprawniania procesów IT
  • Swoboda w porozumiewaniu się językiem angielskim
  • Proaktywne podejście do zadań oraz wytrwałość z dążeniu do osiągania celów
  • Umiejętność dogłębnej analizy przyczyn powtarzających się problemów i znajdowania rozwiązań
  • Doświadczenie w definiowaniu KPI dla procesów IT oraz tworzenia przejrzystych raportów
  • Adaptacja do obowiązujących procedur i polityk bezpieczeństwa IT w instytucji finansowej
  • Gotowość do pracy w modelu dyżurowym tzw. „On Call”
  • Mile widziane doświadczenie pracy w dużym środowisku IT, szczególnie z udziałem modelu outsourcingowego
  • Mile widziane certyfikaty ITIL lub HDI

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w Centrali Banku na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze godzin
  • Opiekę medyczną, dofinansowanie do hobby, strefę zniżek i wiele innych
  • Atrakcyjną lokalizację: nieopodal stacji Metro Pole Mokotowskie
Aplikuj w ciągu 14 dni od daty emisji ogłoszenia.
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.