Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
mBank S.A.
Data aktualizacji: 2019-06-28
Zielona Góra, lubuskie
Bankowość, Obsługa klienta, Sprzedaż
Data aktualizacji: 2019-06-28
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Od nas dostaniesz:

Dostęp do kursów LindeIn Learning Bonusy finansowe Szkolenia produktowe
Przejrzysty system wynagradzania Umowę
o pracę
Prywatną opiekę medyczną

Zobacz, jak dbamy o pracowników!

Podejmujesz wyzwanie?

mBank ostrzega:
Praca z nami grozi doświadczeniami!
Doradca Klienta ds. Dużych Przedsiębiorstw
miejsce pracy: Zielona Góra, nr referencyjny: ASZ/095/0619

Jeśli  myślisz o zmianach zawodowych, a klient korporacyjny nie jest Ci obcy, dołącz już dziś do zespołu w Oddziale Korporacyjnym w Zielonej Górze. Zespół tworzy kilkanaście osób w dwóch lokalizacjach – Zielonej Górze i Lesznie - skupionych na obsłudze klientów korporacyjnych, oferujących produkty grupy mBanku. Doradcy klienta ds. dużych przedsiębiorstw pracują z bezpośrednim wsparciem analityków sprzedażowych, osób z tzw. back office oraz managerem odpowiedzialnym za funkcjonowanie całego Oddziału.

Główne zadania:

  • pozyskiwanie klientów zakwalifikowanych do segmentu dużych przedsiębiorstw (powyżej 50 mln przychodu) i podejmowanie działań zapewniających korzystną współpracę
  • utrzymywanie długofalowych relacji z obecnymi klientami
  • dokonywanie oceny potrzeb klientów, w tym wstępna ocena kondycji finansowej oraz wybór odpowiedniej strategii działania
  • przygotowywanie indywidualnych rozwiązań dla klientów
  • tworzenie strategii rozwoju współpracy z klientami

Oczekiwania: 

  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ekonomiczne)
  • doświadczenie zawodowe związane z obsługą dużych przedsiębiorstw
  • wiedza z zakresu ekonomii, gospodarki oraz produktów bankowych
  • znajomość rynku lokalnego oraz technik sprzedaży i negocjacji
  • znajomość zasad finansowania transakcji handlowych, przepisów przeciwdziałania praniu pieniędzy, prawa bankowe
  • swobodna komunikacja w j. angielskim i/lub j. niemieckim mile widziana
  • umiejętność radzenia sobie ze stresem oraz pracą pod presją
  • aktywność oraz skuteczna realizacja wyznaczonych celów
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
 
Poziom stanowiska
Specjalista