Jeśli myślisz o zmianach zawodowych, a klient korporacyjny nie jest Ci obcy, dołącz już dziś do zespołu w Oddziale Korporacyjnym w Zielonej Górze. Zespół tworzy kilkanaście osób w dwóch lokalizacjach – Zielonej Górze i Lesznie - skupionych na obsłudze klientów korporacyjnych, oferujących produkty grupy mBanku. Doradcy klienta ds. dużych przedsiębiorstw pracują z bezpośrednim wsparciem analityków sprzedażowych, osób z tzw. back office oraz managerem odpowiedzialnym za funkcjonowanie całego Oddziału.
Główne zadania:
- pozyskiwanie klientów zakwalifikowanych do segmentu dużych przedsiębiorstw (powyżej 50 mln przychodu) i podejmowanie działań zapewniających korzystną współpracę
- utrzymywanie długofalowych relacji z obecnymi klientami
- dokonywanie oceny potrzeb klientów, w tym wstępna ocena kondycji finansowej oraz wybór odpowiedniej strategii działania
- przygotowywanie indywidualnych rozwiązań dla klientów
- tworzenie strategii rozwoju współpracy z klientami
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ekonomiczne)
- doświadczenie zawodowe związane z obsługą dużych przedsiębiorstw
- wiedza z zakresu ekonomii, gospodarki oraz produktów bankowych
- znajomość rynku lokalnego oraz technik sprzedaży i negocjacji
- znajomość zasad finansowania transakcji handlowych, przepisów przeciwdziałania praniu pieniędzy, prawa bankowe
- swobodna komunikacja w j. angielskim i/lub j. niemieckim mile widziana
- umiejętność radzenia sobie ze stresem oraz pracą pod presją
- aktywność oraz skuteczna realizacja wyznaczonych celów
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne