Dla naszego Klienta, firmy logistyczno-transportowej, która posiada oddziały w całym kraju, poszukujemy osoby do pracy na stanowiska
Opis stanowiska:
- realizacja budżetu finansowego,
- rozwój biznesu poprzez utrzymywanie kontaktów z kluczowymi Klientami oraz pozyskiwanie nowych,
- kontrola procesów operacyjnych, zarządzanie ryzykiem,
- innowacyjne działanie na rzecz optymalizacji procesów biznesowych,
- nadzór nad zatrudnieniem oraz wynagrodzeniami pracowników oddziału.
Wymagania:
- warunek konieczny - min. 3 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym w branży TSL,
- zaangażowanie, odpowiedzialność i dyspozycyjność,
- wysokorozwinięte zdolności interpersonalne,
- umiejętności planowania i szybkiego podejmowania decyzji,
- nieszablonowe podejście do rozwiązywania problemów,
- zajomość języka angielskiego na poziomie min B2.
Oferta obejmuje:
- pracę w jednej ze spółek Grupy - firmie stabilnej i prężnie rozwijającej się,
- możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowych kregach,
- umowę o pracę lub kontrakt B2B,
- atrakcyjne wynagrodzenie, dodatkowe benefity oraz pakiet szkoleń,
- pracę w firmie w której szacunek do innych to wartość konieczna.