Nasz klient to firma międzynarodowa zatrudniająca ponad 700 osób, obecna w ponad 20 krajach. Organizacja, która aktywnie rozwija, produkuje i sprzedaje innowacyjne produkty i usługi zwiększające wydajność, bezpieczeństwo, a także sprawność w sektorach takich jak transportowy, rolny i budowlany.
What's on Offer
- Samochód służbowy
- Stabilne zatrudnienie ( umowa o pracę pełny etat)
- Korzystne wynagrodzenie terminowo wypłacane
- Miłą atmosferę i dobre warunki pracy
- Dodatki motywacyjne
- Możliwość podniesienia kwalifikacji
- Pakiet socjalny
Job Description
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami
- Prowadzenie ewidencji sprzedaży i zakupu dla potrzeb ustalenia podatku VAT
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych (zakupy, likwidacja, sprzedaż, inwentaryzacja)
- Sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych deklaracji podatkowych w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych oraz podatku VAT, z włączeniem elektronicznego pliku JPK (SAF)
- Realizacja pozostałych obowiązków publicznoprawnych spółki w zakresie sprawozdawczości statystycznej GUS monetarnej (NBP), ubezpieczeń społecznych (ZUS) oraz ochrony środowiska
- Kontrola i nadzór nad zakupami, realizacja płatności, uzgadnianie warunków i cen, uzgadnianie i potwierdzenia sald z dostawcami
- Kontrola i zapewnienie płynności finansowej spółki w zakresie terminowej realizacji płatności
- Przygotowywanie raportów do centrali - tygodniowych (cash, AR), miesięcznych (Report pack, Labour Analysis, HFM, Lease Acc., Wdesk, IC balance conf.) oraz analiz i zestawień wg aktualnego zapotrzebowania
- Sporządzenie rocznego bilansu (procedury zamknięcia roku dla celów korporacyjnych i polskich)
- Nadzów i udział w przygotowywaniu dokumentacji cen transferowych
- Przygotowywanie dokumentacji prawnej dot. zatwierdzenia sprawozdań finansowych i zmian w zarządzie
- Prowadzenie spraw pracowniczych - przygotowywanie umów o pracę i aneksów i prowadzenie akt osobowych
- Organizacja i przeprowadzanie procesów rekrutacji
- Administrowanie systemem BaaN w zakresie prawidłowości przebiegu operacji gospodarczych i ich aktualności
- Organizacja księgowości, obsługi prawnej i w zakresie spraw pracowniczych dla spółki na terenie Republiki Czeskiej i bieżący kontakt z biurem rachunkowym w Czechach, kontrola rozliczeń, obciążeń, realizacja płatności
- Przygotowywanie raportów do centrali dla spółki - tygodniowych (cash), miesięcznych (Report pack, HFM, Lease Acc., Wdesk, IC balance conf.) oraz analiz i zestawień wg aktualnego zapotrzebowania
- Przygotowywanie rocznych budżetów dla spółek
The Successful Applicant
- Wyższe wykształcenie ekonomiczne (finanse/księgowość)
- Minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku
- Doskonała znajomość zagadnień polskiej rachunkowości finansowej i zarządczej
- Doświadczenie w budżetowaniu oraz raportowaniu
- Mile widziany Certyfikat ACCA / Kwalifikacje biegłego rewidenta lub licencja Ministerstwa Finansów
- Bardzo dobre umiejętności analitycznego myślenia oraz syntetycznego przedstawiania zadań i celów działania Świadomość kosztowa
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego