Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2019-07-03
Mielec, podkarpackie
Podatki, Obsługa klienta
Data aktualizacji: 2019-07-03
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, niemieckiej firmy o międzynarodowym zasięgu działającej w sektorze motoryzacyjnym, poszukujemy kandydatów na stanowisko  


Specjalista ds. Obsługi Biura Zarządu
Specjalista ds. Obsługi Biura Zarządu
Miejsce pracy: Mielec
Nr ref. 190472/5335

Opis stanowiska:
  • kompleksowe wsparcie członków zarządu w opracowywaniu i codziennym nadzorowaniu katalogu regulacji prawnych dotyczących przedsiębiorstwa,
  • współpraca z zewnętrznymi firmami prawnymi, doradczymi i konsultingowymi,
  • opracowywanie raportów na podstawie bieżących wskaźników dotyczących funkcjonowania przedsiębiorstwa,
  • obsługa organizacyjna procesów związanych z wewnętrznymi aktami normatywnymi w Spółce,
  • nadzorowanie spraw z zakresu uczestnictwa Spółki w organizacjach i stowarzyszeniach,
  • wsparcie Prezesa Zarządu w opracowywaniu oraz redagowaniu oficjalnych pism i komunikatów,
  • przygotowywanie i redagowanie dokumentów oraz prezentacji,
  • zapewnienie skutecznej komunikacji pomiędzy zarządem a pracownikami (w zakresie dokumentów, systemu regulacji prawnych dot. przedsiębiorstwa),
  • planowanie spotkań i posiedzeń Zarządu, opracowywanie protokołów, zarządzeń i uchwał,
  • udział w wewnętrznych i zewnętrznych spotkaniach Prezesa Zarządu oraz protokołowanie ustaleń,
  • organizacja spotkań i podróży służbowych Prezesa Zarządu.
Wymagania:
  • minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w dużym przedsiębiorstwie o strukturach międzynarodowych i/ lub doświadczenie w kancelarii prawniczej,
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie C1, znajomość języka niemieckiego jako atut,
  • umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne,
  • inicjatywa, skuteczność w połączeniu z wysoką kulturą osobistą,
  • biegła znajomość narzędzi MS Office (MS Word, Excel, Outlook, Powerpoint),
  • prawo jazdy kat. B.
Oferta obejmuje:
  • pracę w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu,
  • konkurencyjne wynagrodzenie,
  • szeroki pakiet świadczeń dodatkowych (opieka medyczna, karta multisport).