Oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenia
- Bogaty pakiet socjalny
- Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie
Opis stanowiska
- Obsługa zapytań klientów biznesowych i indywidualnych w sprawie obsługi produktów firmowej
- Współpraca z firmami windykacyjnymi - przygotowywanie dokumentów i raportów dotyczących wierzytelności, monitorowanie należności
- Współpraca z zagranicznymi oddziałami firmy w celu wyjaśniania niezgodności/ reklamacji klientów
- Współpraca z organizacjami płatniczymi oraz wystawcami kart w procesie obsługi reklamacji
- Koordynowanie procesu fakturowania;
Profil kandydata
- Min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze klienta, mile widziane doświadczenie w obsłudze reklamacji
- Dobra komunikacja i umiejętności interpersonalne
- Zdolność do pracy w dynamicznym środowisku
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Znajomość MS Office w Word i Excel