Dla naszego klienta, polskiej firmy handlowo - produkcyjnej poszukujemy kandydatów na stanowisko
Opis stanowiska:
- przygotowywanie budżetu spółki matki oraz spółek zależnych oraz analizę odchyleń,
- przygotowywanie planów wieloletnich,
- analiza rentowności produktów w wielu wymiarach,
- analiza kosztów wytworzenia produktów oraz kosztów transportu w odniesieniu do rentowności,
- przygotowywanie prezentacji okresowych wyników finansowych,
- analiza projektów inwestycyjnych,
- udział w incjatywach związanych z usprawnieniemi procesów.
Wymagania:
- minimum 3 lat doświadczenia na samodzielnym stanowisku w dziale kontrollingu lub w audycie
- kwalifikacja CIMA lub ACCA będą dużym atutem,
- wysokie umiejętności komunikacyjne i analityczne,
- dobra znajomość j. angielskiego (min. B2),
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),
- doświadczenie w pracy z oprogramowaniem klasy ERP,
- dobra znajomość międzynarodowych zasad rachunkowości i polskiej ustawy o rachunkowości,
Oferta obejmuje:
- atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowym,
- pracę pełną wyzwań i blisko biznesu,
- pakiet świadczeń socjalnych.