Nr. Ref.:
Obowiązki:
- Analiza zachowań klienta w kanale online
- Rozbudowa systemów raportowych i źródeł danych
- Przygotowywanie rekomendacji w zakresie optymalizacji procesów i kampanii sprzedażowych na podstawie dostępnych danych
- Tworzenie modeli biznesowych (sprzedażowych, retencyjnych i aktywizacyjnych)
- Bieżący monitoring wyników sprzedażowych i kluczowych wskaźników efektywności
- Przygotowywanie raportów i analiz ad hoc
- Współpraca z jednostkami analitycznymi w innych departamentach Banku
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość i umiejętność praktycznego wykorzystania:
-SQL
-narzędzi z obszaru webanalytics
-pakietu R oraz Pythona
-MS Excel z praktyczną znajomością VBA
-MS PowerPoint - Wysokie zdolności analityczne i umiejętność integracji danych pochodzących z różnych źródeł
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Samodzielność w działaniu i umiejętność działania pod presją czasu
- Doskonała organizacja pracy
- Wyższe wykształcenie (preferowane kierunki: ekonometria, matematyka, statystyka lub podobne)
- Zainteresowanie nowoczesnymi technologiami
- Mile widziana znajomość metodologii i doświadczenie w realizacji testów A/B
Oferujemy:
- Umowę o pracę oraz atrakcyjny pakiet socjalny, w tym kartę MultiSport, ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna, programy zniżkowe
- Pracę w Centrali Banku w pełnym wymiarze godzin
- Udział w rozwojowych projektach i możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji
- Życzliwą atmosferę pracy w doświadczonym zespole, otwartym na nieustanną wymianę wiedzy
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.