w KPMG możesz pracować w:
- audyt ogólny
- audyt instytucji finansowych
- doradztwo podatkowe
- usługi doradcze
- kancelaria prawnicza D.Dobkowski
- usługi księgowe
zakres obowiązków:
- Projektowanie, utrzymywanie, aktualizacja i rozwój serwisów internetowych,
- Przygotowanie i publikacja kontentu na profilach w kanałach social media,
- Planowanie, realizacja i analiza wyników kompleksowych kampanii przy wykorzystaniu kanałów Digital Marketingu,
- Prowadzenie działań z zakresu SEO i SEM,
- Wsparcie zespołu w innych działaniach z zakresu marketingu online i marketingu mobilnego na platformach zewnętrznych i wewnętrznych.
od kandydatów oczekujemy:
- Znajomości narzędzi marketingu internetowego, w tym HTML/CSS/Bootstrap, WordPress i narzędzi analitycznych Google Analytics i Adobe Analytics w stopniu pozwalającym na zarządzanie treścią aplikacji i tworzenie podstawowych kreacji,
- Doświadczenia w tworzeniu i utrzymywaniu stron internetowych oraz kanałów social media (zwłaszcza Linkedin, Youtube, Facebook),
- Doświadczenia w wykorzystywaniu kanałów Digital Marketingu w kampaniach promocyjnych i reklamowych,
- Mile widziana znajomość środowiska Adobe AEM i Microsoft SharePoint,
- Dodatkowym atutem będzie znajomość Adobe Premiere i Photoshop,
- Praktycznej znajomości SEO/SEM, web usability i web accessibility,
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
- Samodzielności, bardzo wysokiej dokładności i staranności oraz dobrej organizacji pracy,
- Umiejętności i chęci szybkiego uczenia się,
- Zaangażowania w pracę,
- Znajomość zasad gramatyki i ortografii języka polskiego,
- Wiedzy w zakresie stylistyki oraz tzw. "lekkiego pióra".
dlaczego warto pracować w KPMG?
- konkurencyjne wynagrodzenie
- prestiż
- stała możliwość nauki i rozwoju
- stabilne zatrudnienie
- dobra atmosfera
- szacunek do indywidualności
- zbilansowany czas pracy
- jasna ścieżka kariery
- miedzynarodowe środowisko pracy
- ciekawe i innowacyjne projekty