Czego się nauczysz?
- Due diligence komercyjne
- Analiza branżowa, ocena wpływu na przychody i marżę w przypadku nowych wydarzeń rynkowych
- Strategia rozwoju, w tym oszacowanie wielkości rynku, analiza konkurencji i budowa scenariuszy
- Wejście na nowy rynek
- Segmentacja klientów, analiza kosztu dotarcia do klienta
- Przegląd portfolio produktów i rozwój nowych propozycji
- Analiza synergii oraz tworzenie i wdrażanie planów integracji
Jakie umiejętności cenimy?
Od kandydatów - studentów i absolwentów studiów magisterskich (kierunki ekonomiczne, techniczne) - oczekujemy:
- zdolności analitycznego myślenia
- umiejętności rozwiązywania problemów
- chęć do ciągłej nauki i samodoskonalenia się
- umiejętności pracy w zespole i łatwości nawiązywania kontaktów
- dobrej organizacji pracy i zaangażowania
- dobrych wyników na studiach
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego i języka polskiego
Oferujemy:
Jesteśmy globalną firmą doradczą - pomagamy przedsiębiorcom, organizacjom i społecznościom najlepiej wykorzystać swój potencjał.
Realizujemy projekty w zakresie: Audytu, Doradztwa Podatkowego, Transakcyjnego i Biznesowego (w tym IT). Zatrudniamy ponad 240 000 wyjątkowych ludzi w ponad 150 krajach na świecie.
W Polsce jest nas ponad 2800, a pracujemy w: Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu i Wrocławiu. Codziennie tworzymy razem niesamowite rzeczy.
Mamy ludzi, ścieżkę rozwoju i szkolenia, dzięki którym również Ty poradzisz sobie z najbardziej prestiżowymi projektami.
EY jest pracodawcą równych szans, doceniamy różnorodność w zakresie wiedzy i doświadczenia naszych pracowników. EY zapewnia wszystkim kandydatom jednakowe szanse w procesie rekrutacji, niezależnie od płci, wieku, rasy, wyznania, orientacji seksualnej, pochodzenia, niepełnosprawności lub jakiejkolwiek innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.