Poszukujemy osoby na stanowisko:
Koordynatora Szkoleń do Akademii PwC
Rola
Zakres obowiązków na tym stanowisku obejmuje między innymi:
- współtworzenie kalendarza szkoleń dla klientów,
- organizację szkoleń otwartych i zamkniętych z różnej tematyki,
- dbanie o prawidłowy przebieg szkolenia, reagowanie na bieżące potrzeby uczestników szkoleń i trenera,
- współpraca z trenerami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz dostawcami,
- przygotowanie materiałów szkoleniowych, sporządzanie podsumowań ankiet ewaluacyjnych,
- wystawianie i rozliczanie faktur oraz wydatków,
- przygotowywanie i edytowanie dokumentów,
- inne bieżące sprawy administracyjne.
Profil kandydata
- bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność priorytetyzowania zadań,
- umiejętność współpracy w zespole i budowania relacji,
- dobra znajomość języka angielskiego oraz obsługi pakietu MS Office,
- umiejętność zarządzania przepływem informacji w zespole,
- proaktywne podejście do realizacji powierzonych zadań,
- poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania,
- otwartość, samodzielność, inicjatywa,
- umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym środowisku.