Naszym Klientem jest międzynarodowa firma produkcyjna zlokalizowana w okolicach Głogowa.
Oferujemy
- Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia;
- Duże zaangażowanie w biznes i bliska współpraca z władzami Grupy; realny wpływ na lokalny biznes.
Opis stanowiska
- Udział w tworzeniu strategii finansowej i zarządczej Spółki;
- Koordynowanie tworzenia sprawozdania finansowego wg obowiązujących standardów;
- Przygotowanie rocznego budżetu Spółki we współpracy z zespołem oraz Zarządem;
- Usprawnianie procesu pricingu;
- Budżetowanie, forecastowanie, analiza odchyleń od założeń;
- Kontrola kosztów produkcji oraz funkcji wspierających;
- Wsparcie przy opiniowaniu oraz kalkulacji opłacalności nowych projektów czy inwestycji;
- Tworzenie okresowych raportów zarządczych oraz prognozowanie wyników zakładu;
- Usprawnianie narzędzi oraz procesów controllingowych;
- Praca nad optymalizacją kosztów w poszczególnych obszarach działalności Spółki;
- Zarządzanie 5-6-osobowym zespołem;
Profil kandydata
- Wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne;
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej;
- Doświadczenie w kalkulowaniu kosztów produkcji, kontroli kosztów, szukaniu oszczędności / optymalizacji;
- Mile widziani kandydaci z doświadczeniem jako Główny Księgowy;
- Znajomość polskich standardów rachunkowości;
- Bardzo Dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na codzienną pracę z językiem;
- Dokładność, przywiązanie do detali;
- Wysoko rozwinięte umiejętności miękkie - doświadczenie w zarządzaniu zespołem.