Oferujemy
- Możliwość pracy w międzynarodowym, dynamicznym środowisku
- Pakiet szkoleń
- Karta lunchowa
- Możliwość pracy zdalnej
- Opieka zdrowotna
Opis stanowiska
- Pełnienie funkcji drugiego poziomu wsparcia dla oddziałów EMEA w procesach Supply Chain
- Wsparcie w rozwiązywaniu problemów technicznych w ramach wewnętrznych systemów
- Utrzymywanie stałego kontaktu z globalnym i lokalnym zespołem SAP
- Risk assessment i stosowanie działań naprawczych
- Delegowanie problemów technicznych do trzeciego poziomu wsparcia
Profil kandydata
- Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (2nd level support, Key user, appliaction specialist)
- Doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku
- Customer focus
- Doświadczenie i znajomość systemu SAP mile widziane.
- Dobra komunikacja i umiejętności interpersonalne
- Nastawienie na rozwiązywanie problemów
- Biegła znajomość angielskiego