Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Bank Millennium S.A.
Data aktualizacji: 2019-08-13
Warszawa, mazowieckie
Bankowość
Data aktualizacji: 2019-08-13
Bank Millennium S.A.
Koordynator rollout
REKRUTACJA ZDALNA
W Banku Millennium cenimy różnorodność, bo każdy z nas jest inny i prezentuje swoje,
oryginalne spojrzenie na świat. Dzięki temu tworzymy kompletny, zgrany zespół. 
Dołącz do nas i rozwijaj się w jednej z największych i najbardziej innowacyjnych instytucji finansowych
w Polsce, ceniącej najwyższe standardy i doskonałą jakość.
 
Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:
Koordynator rollout
Koordynator rollout
Miejsce pracy: Warszawa, mazowieckie
Nr. Ref.:

Zadania:

  • Koordynacja  procesu  rozwoju sieci placówek Banku od strony informatyki na etapie analizy/projektu/przetargu/realizacji/odbioru
  • Koordynacja prac zespołów/ jednostek wewnętrznych i podwykonawców
  • Monitorowanie zaawansowania prac i egzekwowanie realizacji zleconych zadań oraz raportowanie postępu
  • Analiza potrzeb klienta biznesowego i proponowanie najlepszych rozwiązań
  • Planowanie budżetu projektu  i monitorowanie wydatków
  • Zarządzanie ryzykiem
  • Przygotowywanie i aktualizowanie dokumentacji projektowej

Wymagania:

  • Minimum 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację biznesową, czytanie i tworzenie dokumentacji
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Umiejętność czytania planów AutoCAD będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w Centrali Banku na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze godzin
  • Opiekę medyczną, dofinansowanie do hobby, strefę zniżek i wiele innych
  • Atrakcyjną lokalizację: nieopodal stacji Metro Pole Mokotowskie
Aplikuj w ciągu 14 dni od daty emisji ogłoszenia.
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.