Oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. Godziny pracy 8/9-16/17
- Szkolenie i przygotowanie merytoryczne niezbędne do pracy w branży rent a car
- Pracę w zgranym doświadczonym zespole z możliwością rozwoju zawodowego, jak również osobistego
Opis stanowiska
- Telefoniczna i pisemna obsługa reklamacji i zapytań klientów indywidualnych oraz korporacyjnych dotyczących wynajmu samochodów
- Współpraca z zagranicznymi oddziałami firmy w celu wyjaśniania niezgodności
- Współpraca z organizacjami płatniczymi oraz wystawcami kart (VISA, Mastercard, American Express) w procesie obsługi reklamacji
- Koordynowanie procesu fakturowania;
- Monitorowanie należności
- Współpraca z firmami windykacyjnymi - przygotowywanie dokumentów i raportów
Profil kandydata
- Ok. 2 lat doświadczenia w pracy związanej z obsługą klienta, w szczególności korporacyjnego
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (B2)
- Bardzo dobra obsługa pakietu Microsoft Office ( szczególnie Word, Excel)
- Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
- Komunikatywność