What's on Offer
- Możliwości rozwoju w ramach struktur firmy,
- Konkurencyjny pakiet benefitów.
Job Description
- Zarządzanie ofertą handlową multikanałowo dla całej firmy,
- Tworzenie i rozliczenie warunków handlowych firmy multikanałowo,
- Zarządzanie asortymentem i strategią cenową dla wszystkich marek firmy,
- Zarządzanie kategoriami dla budowania wartoœci dla firmy oraz dla klientów multikanałowo,
- Rozwój i wykonanie strategii komercyjnej w kanale nowoczesnym i tradycyjnym (w tym promocyjnej),
- Rozwój konceptów handlowych wspierających rozwój marek w kanałach dystrybucji,
- Pełna odpowiedzialność za przygotowanie komunikacji trade marketingowej,
- Przygotowanie promocji konsumenckich przy współpracy z działem marketingu,
- Tworzenie programów konsumenckich mających na celu zwiększenie sprzedaży marek,
- Implementacja i egzekucja programów lojalnoœciowych dedykowanych klientom,
- Analizowanie danych rynkowych (Nielsen, shopper data, inne) pod kątem opracowania nowych konceptów handlowych i dalszego rozwoju sprzedaży marek firmy,
- Tworzenie i rozliczenie budżetów handlowych, w tym promocyjnych, całej firmy.
The Successful Applicant
- Min. 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w branży FMCG,
- Bardzo wysokie umiejętności strategicznego i analitycznego myślenia,
- Doświadczenie na rynku FMCG (drogerie, hipermarkety, dyskontery, apteki, perfumerie, inne),
- Wysokie umiejętnoœci negocjacyjne,
- Dobra znajomość języka angielskiego,
- Bardzo dobra znajomość MS Office,
- Biegła znajomość Excell do celów analitycznych,
- Wykształcenie wyższe,
- Prawo jazdy kat. B.