Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2019-10-30
PtP/StP Team Leader
Nr ref. 190638/5509
Kraków, małopolskie
Księgowość, BPO/SSC
Data aktualizacji: 2019-10-30
Goldman Recruitment
PtP/StP Team Leader
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Obecnie jesteśmy partnerem rekrutacyjnym dla nowego Centrum Finansowego w Krakowie. Pracodawca jest znaną marką w branży technologicznej. Jeśli jesteś liderem zespołu w obszarze AP / PtP i chciałbyś podjąć nowe wyzwania, ta oferta pracy jest dla Ciebie. Znajdź więcej szczegółów poniżej i aplikuj.


PtP/StP Team Leader
PtP/StP Team Leader
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref. 190638/5509

Responsibilities:
  • zarządzanie zespołem specjalistów i starszych księgowych (rekrutacja, wydajność, motywowanie, rozwój osobisty, planowanie i organizacja pracy, w tym delegacja zadań),
  • monitorowanie kluczowych wskaźników wydajności - zapewnienie terminowego raportowania,
  • bycie ekspertem w zakresie tematów związanych z tematami związanymi z PtP/StP,
  • działanie jako zaufany partner biznesowy dla dyrektorów finansowych, kontrolerów, menedżerów funkcjonalnych, zewnętrznych usługodawców i innych interesariuszy,
  • zapewnienie wysokiej wydajności i jakości procesów Source to Pay (kraje europejskie),
  • prowadzenie i uczestnictwo w różnych projektach, inicjatywach usprawniających i migracji,
  • wspieranie przejścia procesu do SSC w Krakowie,
  • zapewnienie zgodności z wymogami ustawowymi rynków lokalnych,
  • codzienna współpraca z innymi działami finansowymi,
  • zapewnienie normalizacji procesów zgodnie z procedurami,
  • inicjowanie i wprowadzanie pomysłów na ulepszenia w obszarze S2P,
  • tworzenie atmosfery opartej na zaufaniu i zaangażowaniu.
Requirements:
  • min. 5  lat doświadczenia w obszarze księgowości zobowiązań (Accounts Payable/Source to Pay),
  • wykształcenie kierunkowe (finanse/księgowość/rachunkowość/ekonomia itp.),
  • min. 2 lata doświadczenia zawodowego w zarządzaniu zespołem,
  • biegła znajomość języka angielskiego,
  • zaawansowana znajomość SAP i Excel,
  • umiejętności nawiązywania i podtrzymywania relacji biznesowych,
  • wysoka komunikatywność i dobrze rozwinięte zdolności interpersonalne,
  • analityczny sposób myślenia.
The offer:
  • objęcie nowej roli w zespole,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • atrakcyjny pakiet benefitów, 
  • elastyczne godziny pracy,
  • pracę w międzynarodowym środowisku oraz kulturze organizacyjnej opartej na etyce.