Główne zdania:
- aktywne pozyskiwanie klientów MSP oraz stałe i systematyczne budowanie portfela klientów
- budowanie i dbałość o dobre relacje biznesowe z nowymi i obecnymi klientami
- ocena potrzeb klientów oraz wybór odpowiedniej strategii współpracy
- opracowywanie indywidualnych rozwiązań i budowanie wizji rozwoju współpracy
- wspieranie cross-sellingu w Grupie mBanku
Jesteśmy otwarci na osoby, które posiadają:
- minimum roczne doświadczenie w sprzedaży usług finansowych oraz w obsłudze klientów z sektora małych i średnich firm
- wiedzę z zakresu produktów bankowych skierowanych dla klientów korporacyjnych oraz znajomość zagadnień dotyczących sytuacji ekonomicznej w Polsce i zagranicą
- otwartość na zmiany oraz energię w działaniu
- umiejętność identyfikacji potrzeb klientów i budowania długofalowych relacji
- umiejętność realizacji wyznaczonych celów,
- czynne prawo jazdy kat. B
- praktyczna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego