Dla naszego klienta, wiodącej firmy produkcyjnej prowadzącej operacje w ponad 60 krajach, poszukujemy kandydatów, którzy dołączą do nowego, szybko rozwijającego się działu w obszarze zamówień. Firma posiada swoją reputację budowaną na priorytecie innowacji, obecnie dynamicznie rozwija proces świadczenia swoich usług we wrocławskim SSC.
Opis stanowiska:
- zarządzanie i realizacja zamówień składanych przez klienta zewnętrznego z regionu EMEA,
- szukanie możliwości zwiększenia efektywności przepływu i jakości danych oraz procesów,
- wspieranie rozwoju technologii OCR,
- obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- realizowanie zadań według wyznaczonych SLA,
- dostarczanie raportów do wyznaczonych obszarów biznesowych,
- wspieranie członków zespołu własnym doświadczeniem,
- realizacja celów zespołowych,
- działanie zgodne z polityką firmy.
Wymagania:
- niezbędna znajomość języka angielskiego oraz hiszpańskiego i/lub francuskiego w stopniu komunikatywnym,
- minimum 1-4 letnie doświadczenie w pracy w międzynarodowej organizacji,
- doświadczenie w obsłudze systemu SAP lub innego rozbudowanego narzędzia ERP,
- mile widziane doświadczenie związane z obsługą zamówień / analizą danych / sourcingiem / master data / łańcuchem dostaw / materiałami / pricingiem / customer service,
- zaawansowane umiejętności obsługi arkuszy kalkulacyjnych do tworzenia raportów z dużej ilości danych będą dodatkowym atutem,
- chęć do pracy z procesami operacyjnymi,
- analityczne oraz kreatywne podejście do problemów i chęć do pracy w zespole.
Oferta obejmuje:
- możliwości rozwoju w ramach międzynarodowej organizacji i realny wpływ na kształt zachodzących w niej procesów,
- pracę w innowacyjnej firmie skupionej na współpracy i rozwiązywaniu problemów,
- nowoczesne i przyjazne do pracy środowisko z polityką otwartych drzwi,
- konkurencyjne wynagrodzenie,
- prywatną opiekę zdrowotną,
- ubezpieczenie na życie,
- kartę Multisport.