Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Praca w systemie Home Office;
- Rozwój zawodowy w strukturach międzynarodowej organizacji;
- Praca w dynamicznym środowisku;
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia.
Opis stanowiska
- Obsługa Klientów biznesowych w języku niemieckim;
- Wsparcie działań sprzedażowych, marketingowych (kampanie sprzedażowe, wystawy, targi) oraz koordynacja dostaw;
- Pomoc w przygotowywaniu oraz tworzeniu ofert, raportów oraz badań rynku;
- Raportowanie sprzedaży, monitorowanie zaległych faktur oraz przygotowywanie analiz sprzedaży;
- Współpraca z działem produkcji, inżynieringiem;
- Prowadzenie negocjacji z Klientami
Profil kandydata
- Wykształcenie wyższe techniczne;
- Mile widziane doświadczenie w obszarze zakupów lub customer service;
- Mile widziana znajomość branży technicznej, motoryzacyjnej, sanitarnej, budowlanej;
- Znajomość języka niemieckiego umożliwiająca swobodną komunikację;
- Wysoka orientacja na Klienta oraz realizację założonych celów;
- Proaktywność w realizowaniu codziennych obowiązków;
- Znajomość systemów informatycznych: AS/400, AX, Delta Master, eCRM.