Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Michael Page
Data aktualizacji: 2019-12-30
śląskie
BPO/SSC, Obsługa klienta
Data aktualizacji: 2019-12-30

Koordynator Działu Obsługi Klienta (EMEA) (m/f)


35155_MP_PL

Naszym Klientem jest międzynarodowa firma produkcyjna z branży automotive, która w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osoby na stanowisko Koordynator Działu Obsługi Klienta (EMEA).
Oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Praca w systemie Home Office;
  • Rozwój zawodowy w strukturach międzynarodowej organizacji;
  • Praca w dynamicznym środowisku;
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia.
Opis stanowiska
  • Obsługa Klientów biznesowych w języku niemieckim;
  • Wsparcie działań sprzedażowych, marketingowych (kampanie sprzedażowe, wystawy, targi) oraz koordynacja dostaw;
  • Pomoc w przygotowywaniu oraz tworzeniu ofert, raportów oraz badań rynku;
  • Raportowanie sprzedaży, monitorowanie zaległych faktur oraz przygotowywanie analiz sprzedaży;
  • Współpraca z działem produkcji, inżynieringiem;
  • Prowadzenie negocjacji z Klientami
Profil kandydata
  • Wykształcenie wyższe techniczne;
  • Mile widziane doświadczenie w obszarze zakupów lub customer service;
  • Mile widziana znajomość branży technicznej, motoryzacyjnej, sanitarnej, budowlanej;
  • Znajomość języka niemieckiego umożliwiająca swobodną komunikację;
  • Wysoka orientacja na Klienta oraz realizację założonych celów;
  • Proaktywność w realizowaniu codziennych obowiązków;
  • Znajomość systemów informatycznych: AS/400, AX, Delta Master, eCRM.

Jeśli czujesz, ze ta oferta jest dla Ciebie, kliknij w przycisk aplikuj
i prześlij nam swoje CV lub profil LinkedIn.


DLACZEGO MICHAEL PAGE?

  • Kandydat w centrum uwagi
  • Doradztwo i pełne wsparcie
  • Najlepsze oferty pracy od sprawdzonych pracodawców
Poziom stanowiska
Specjalista
Poziom stanowiska
Specjalista