Nr. Ref.:
Główne zadania:
- Nadzór nad terminowym dostarczaniem wysokiej jakości usług wspierających Klientów wewnętrznych,
- Proaktywne nadzorowanie procesem zarządzania incydentami i problemami w celu minimalizacji ich wpływu na działalność operacyjną,
- Nadzór i koordynacja projektów w zakresie Infrastruktury ICT w ścisłej współpracy z innymi zespołami w obszarze informatyki i bezpieczeństwa oraz firmami zewnętrznymi,
- Efektywne zarządzanie sprzętem IT, proponowanie standardów, planowanie zakupów oraz odnowień technologicznych, dbanie o właściwą jakość i użyteczność używanego sprzętu,
- Wspieranie procesu otwierania/ modernizacji/ zamykania placówek Banku w zakresie infrastruktury informatycznej,
- Tworzenie statystyk i raportów zarządczych,
- Planowanie i organizacja sprawnej, terminowej oraz efektywnej realizacji zadań przez zespół,
- Umiejętne dbanie o zharmonizowany rozwój zespołów.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne,
- Minimum 5-letnie doświadczenie jako kierujący zespołem w obszarze ICT, szczególnie zespołów wspierających użytkowników,
- Szeroka wiedza i doświadczenie w zakresie funkcji i procesów IT, w szczególności ITIL,
- Umiejętności analityczne,
- Wysokie umiejętności w zakresie komunikacji i dbania o rozwój zespołów,
- Nastawienie na współpracę i obsługę klienta,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Oferujemy:
- Interesującą i pełną wyzwań pracę w kompetentnym, międzynarodowym środowisku, przy użyciu nowoczesnych technologii,
- Atrakcyjną lokalizację: blisko stacji metra Pole Mokotowskie,
- Dodatkowe korzyści: premia kwartalna, prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, dofinansowanie do hobby, zniżki i wiele innych.
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.