Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy o zasięgu globalnym zlokalizowanej w Warszawie, poszukujemy osób, które będą uczestniczyły w budowaniu nowego zespołu Księgi Głównej.
Opis stanowiska:
- pełna księgowość księgi głównej spółek,
- czynności związane z zamknięciem miesiąca oraz rozliczeniami międzygrupowymi,
- sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych raportów wymaganych przez region,
- rozwijanie i utrzymywanie znajomości obowiązujących przepisów, regulacji i interpretacji dotyczących sprawozdań finansowych oraz IFRS,
- zapewnienie dokładności i kompletności sprawozdań finansowych,
- współpraca z audytorami i doradcami podatkowymi,
- wprowadzanie usprawnień w ramach procesu,
- budowanie i utrzymywanie satysfakcjonujących relacji z kluczowymi interesariuszami.
Wymagania:
- minimum 1 rok doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku (RTR/GL),
- doświadczenie w organizacji typu SSC/BPO bedzie dodatkowym atutem,
- wykształcenie wyższe (finanse, rachunkowość, ekonomia lub pokrewne),
- płynna znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
- dodatkowa znajomość innego języka europejskiego (niemiecki, francuski, hiszpański) na poziomie min. B2,
- bardzo dobra znajomość programu SAP będzie dużym atutem,
- doświadczenie w procesie tranzycji/migracji,
- wysoka komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole.
Oferta obejmuje:
- możliwość uczestniczenia w budowaniu nowego zespołu księgowego,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, dofinansowanie do biletów komunikacji miejskiej oraz wiele innych),
- dogodną lokalizację biura,
- dynamiczną pracę w międzynarodowym środowisku.