Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2019-11-19
Kraków, małopolskie
Kontroling, Księgowość, Analiza
angielski
Data aktualizacji: 2019-11-19
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy z branży SSC o stabilnej pozycji na rynku, poszukujemy Kandydata na stanowisko Starszego Analityka Finansowego. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za procesy budżetowania oraz przygotowywanie prognoz finansowych.


Analityk Finansowy w Dziale Kontrolingu
Analityk Finansowy w Dziale Kontrolingu
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref. 190780/5652

Opis stanowiska:
  • przygotowanie P&L, miesięcznych prognoz oraz planu rocznego,
  • kontrola realizacji powyższych planów,
  • raportowanie finansowe, cykliczne raporty zarządcze wraz z konkretnymi analizami / komentarzami w celu wsparcia biznesu,
  • ścisła współpraca z jednostkami sprzedaży w zakresie monitorowania ryzyka oraz sytuacji rynkowej,
  • kontrola kosztów,
  • dostarczanie bieżących analiz ad-hoc,
  • ścisła współpraca z biznesem oraz kluczowymi partnerami firmy,
  • udział w interesujących międzynarodowych projektach usprawniających proces wewnątrz struktur organizacji.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe związane z finansami bądź odpowiedni certyfikat potwierdzający wiedzę merytoryczną z obszarów księgowości i rachunkowości zarządczej,
  • przynajmniej 4-letnie doświadczenie w pracy związanej z analizą finansową, raportowaniem zarządczym bądź kontrolingiem w międzynarodowej korporacji,
  • bardzo dobra znajomość programu MS Excel,
  • język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację biznesową - co najmniej C1,
  • znajomość programu SAP jako dodatkowy atut,
  • wysoki poziom umiejętności interpersonalnych – zdolności organizacyjne, profesjonalizm w  działaniu, łatwość nawiązywania relacji,
  • rozwinięte umiejętności analityczne.
Oferta obejmuje:
  • rozwój w ramach jednego z najbardziej kompleksowych procesów finansowych,
  • pracę w międzynarodowej firmie o stabilnej pozycji,
  • partnerski styl zarządzania,
  • pakiet korporacyjnych benefitów (m. in. prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie, bony żywieniowe, bezpłatne kursy językowe, atrakcyjne premie).