What's on Offer
- Dogodna lokalizacja biura
- Multitematyka - różnorodność projektów
- Strategiczny program talentowy
- Pakiet dodatkowych świadczeń takich jak (bonus, multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie, karty lunchowe, zniżki na usługi, home office, dofinansowanie do nauki języków obcych)
Job Description
- Skuteczne prowadzenie projektów: definicja celów projektów, analiza wymagań biznesowych, przygotowanie planu projektów, koordynowanie prac projektowych.
- Zarządzanie czasem, zakresem oraz budżetem w całym cyklu życia projektu.
- Analiza oczekiwań biznesowych pionów operacyjnych pod kątem możliwości wdrożenia ich w organizacji na bazie posiadanych systemów i rozwiązań technologicznych / lub ich rozwoju.
- Prowadzenie dokumentacji projektowej, w tym przygotowywanie strategicznych dokumentów np. opisów funkcjonalności.
- Komunikacja z biznesem, IT i dostawcami w zakresie analizy wymagań i rozwiązań.
- Zarządzanie zewnętrzną i wewnętrzną komunikacją.
- Udział w międzynarodowych spotkaniach/ telekonferencjach statusowych / prezentacje.
The Successful Applicant
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunkowe w obszarze ekonomii/ finansów/ zarządzania).
- Minimum 4-letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów.
- Doświadczenie w przeprowadzaniu projektów, głównie w obszarze regulacji, np. RODO, PSD2, JPK - warunek konieczny.
- Doświadczenie w zarządzaniu kompleksowymi projektami, mile widziane doświadczenie w zarządzaniu projektami międzynarodowymi.
- Bardzo dobra znajomość MS Office oraz narzędzi wspierających prowadzenie projektów (np. MS Project, MS Visio).
- Umiejętności zarządzania własnym czasem pracy i priorytetyzowania zadań.
- Umiejętności przeprowadzania analizy sytuacji i rozwiązywania problemów.
- Kreatywność, innowacyjność.
- Orientacja na cel i wysoka świadomość biznesowa.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz polskiego w mowie i piśmie.