Oferujemy
- konkurencyjne wynagrodzenie
- pakiet szkoleń
- dofinansowanie do języków
Opis stanowiska
- Raportowanie zarządcze w tym sporządzanie budżetu i prognozy finansowej
- Kontrola wykonania budżetu wraz z wyjaśnianiem odchyleń
- Analiza kosztów i ich alokacji zgodnie z założeniami organizacji
- Wprowadzanie i nadzorowanie nowych rozwiązań optymalizacyjnych w obszarze finansów
- Sporządzanie raportów finansowych
- Udział w zamykaniu miesiąca
- Tworzenie analiz ad hoc na potrzeby firmy
- Konsolidacja raportów i przygotowywanie prezentacji dla członków Zarządu
- Doskonalenia narzędzi do raportowania - wdrażanie optymalizacji
Profil kandydata
- min. 5 letnie doświadczenie w kontrolingu
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne
- Komunikatywna znajomość j. angielskiego
- Doświadczenie w tworzeniu optymalizacji finansowych
- Umiejętność tworzenia skonsolidowanych raportów
- Znajomość programu MS Office, w szczególności Excel na poziomie zaawansowanym
- Umiejętność dobrego planowania swojej pracy
- Umiejętność pracy w grupie