Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2020-01-29
Konsultant SAP PI
Nr ref. 190828/5696
Wrocław, dolnośląskie
IT, Konsulting, Księgowość
Data aktualizacji: 2020-01-29
Goldman Recruitment
Konsultant SAP PI
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, amerykańskiej firmy produkcyjnej o rozpoznawalnej marce działającej globalnie na rzecz innowacji w obszarze inżynierii produkcji, poszukujemy Specjalisty o zaawansowanej znajomości SAP PI oraz doświadczeniu przy projektach integracyjnych.


Konsultant SAP PI
Konsultant SAP PI
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref. 190828/5696

Opis stanowiska:
  • projektowanie i rozwój interfejsów PI spełniających normy jakościowe i techniczne, a także wymagania funkcjonalne i techniczne,
  • przedstawianie zaleceń dotyczących usprawnień funkcjonalnych i technicznych aplikacji,
  • rozwiązywanie pojawiających się incydentów eskalowanych od innych zespołów wewnątrz firmy, a także automatyzacja alertów w SAP Solution Manager,
  • odpowiedzialność za zatwierdzanie specyfikacji technicznych interfejsów PI w celu zapewnienia zgodności z panującymi standardami,
  • rozwój PI (Process Integration) zgodnie z metodologią Agile w celu zaspokojenia bieżących potrzeb biznesowych poprzez dostarczenie odpowiednich interface’ów,
  • monitorowanie zintegrowanych procesów i platform używając SAP Netweaver Administration, SAP Netweaver PI Monitoring oraz narzędzi konfiguracyjnych i monitorujących SAP Solution Manager,
  • jeśli pojawi się taka potrzeba – bieżąca komunikacja i współpraca z zespołami wsparcia technicznego aż do usunięcia pojawiających się błędów w aplikacji,
  • odpowiedzialność za rozwiązanie pojawiających się incydentów - eskalowanie do odpowiedniego Teamu lub vendora, zachowując jednocześnie własność incydentu, następnie powiadomienie użytkowników o podjętych działaniach i ich wyniku,
  • ciągły rozwój i utrzymanie bieżącej wiedzy na temat procesów biznesowych, funkcjonalności aplikacji, konfiguracji i administracji, a także rekomendacje względem ciągłego doskonalenia świadczonych usług i procesów biznesowych,
  • pomoc w regularnych przeglądach i analizach danych dotyczących zarządzania incydentami w celu zidentyfikowania przyczyn częstych lub krytycznych awarii oraz propozycja działań zapobiegawczych,
  • spełnienie wytycznych budżetowych oraz SLA na oczekiwanym poziomie,
  • zapewnienie wsparcia operacyjnego poprzez ciągłość pracy oraz dostępność online systemów i urządzeń produkcyjnych (obejmuje to również wsparcie poza godzinami biznesowymi oraz on-calle).
Wymagania:
  • minimum 3 lata doświadczenia w rozwoju i zapewnianiu wsparcia przy użyciu SAP PI 7.0 lub nowszego,
  • doświadczenie w konfiguracji SAP PI, w tym Basis,
  • biegła znajomość języka angielskiego (minimum na poziomie B2) oraz doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym oraz rozproszonych zespołach,
  • umiejętność szybkiego uczenia się, zaawansowane zdolności analityczne, myślenie projektowe i nastawienie na poszukiwanie najlepszych rozwiązań,
  • wyższe wykształcenie,
  • mile widziane wcześniejsze doświadczenie we wdrażaniu PI w przedsiębiorstwie,
  • mile widziane silne umiejętności techniczne we wszystkich obszarach PI, w tym: PI Integration Builder, PI Enterprise Service Builder, PI System Landscape Directory, NetWeaver Administrator, NetWeaver Development Studio i Runtime Workbench,
  • mile widziane pełne zrozumienie technik mapowania PI, w tym funkcji zdefiniowanych przez użytkownika oraz konfiguracji adaptera PI, w tym obiektów JMS, JDBC, web service, SOAP, HTTP, REST, IDoc, RFC i Proxy,
  • mile widziane: zrozumienie rozwoju oprogramowania oraz doświadczenie w rozwoju Javy; znajomość standardów XML, XSLT, standardów usług internetowych; doświadczenie w korzystaniu z usługi HP Service Mangement lub podobnego narzędzia; znajomość i zrozumienie procesów wsparcia operacyjnego (np. ITIL).
Oferta obejmuje:
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacji,
  • pracę w ciekawym, pełnym szacunku i przyjaznym środowisku z polityką otwartych drzwi,
  • kulturę organizacyjną skoncentrowaną na współpracy i rozwiązywaniu problemów,
  • pakiet szkoleń oraz pełne wsparcie w procesie wdrożenia,
  • bogaty pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie, program emerytalny.