Dla naszego Klienta, amerykańskiej firmy produkcyjnej o rozpoznawalnej marce działającej globalnie na rzecz innowacji w obszarze inżynierii produkcji, poszukujemy Specjalisty o zaawansowanej znajomości SAP PI oraz doświadczeniu przy projektach integracyjnych.
Opis stanowiska:
- projektowanie i rozwój interfejsów PI spełniających normy jakościowe i techniczne, a także wymagania funkcjonalne i techniczne,
- przedstawianie zaleceń dotyczących usprawnień funkcjonalnych i technicznych aplikacji,
- rozwiązywanie pojawiających się incydentów eskalowanych od innych zespołów wewnątrz firmy, a także automatyzacja alertów w SAP Solution Manager,
- odpowiedzialność za zatwierdzanie specyfikacji technicznych interfejsów PI w celu zapewnienia zgodności z panującymi standardami,
- rozwój PI (Process Integration) zgodnie z metodologią Agile w celu zaspokojenia bieżących potrzeb biznesowych poprzez dostarczenie odpowiednich interface’ów,
- monitorowanie zintegrowanych procesów i platform używając SAP Netweaver Administration, SAP Netweaver PI Monitoring oraz narzędzi konfiguracyjnych i monitorujących SAP Solution Manager,
- jeśli pojawi się taka potrzeba – bieżąca komunikacja i współpraca z zespołami wsparcia technicznego aż do usunięcia pojawiających się błędów w aplikacji,
- odpowiedzialność za rozwiązanie pojawiających się incydentów - eskalowanie do odpowiedniego Teamu lub vendora, zachowując jednocześnie własność incydentu, następnie powiadomienie użytkowników o podjętych działaniach i ich wyniku,
- ciągły rozwój i utrzymanie bieżącej wiedzy na temat procesów biznesowych, funkcjonalności aplikacji, konfiguracji i administracji, a także rekomendacje względem ciągłego doskonalenia świadczonych usług i procesów biznesowych,
- pomoc w regularnych przeglądach i analizach danych dotyczących zarządzania incydentami w celu zidentyfikowania przyczyn częstych lub krytycznych awarii oraz propozycja działań zapobiegawczych,
- spełnienie wytycznych budżetowych oraz SLA na oczekiwanym poziomie,
- zapewnienie wsparcia operacyjnego poprzez ciągłość pracy oraz dostępność online systemów i urządzeń produkcyjnych (obejmuje to również wsparcie poza godzinami biznesowymi oraz on-calle).
Wymagania:
- minimum 3 lata doświadczenia w rozwoju i zapewnianiu wsparcia przy użyciu SAP PI 7.0 lub nowszego,
- doświadczenie w konfiguracji SAP PI, w tym Basis,
- biegła znajomość języka angielskiego (minimum na poziomie B2) oraz doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym oraz rozproszonych zespołach,
- umiejętność szybkiego uczenia się, zaawansowane zdolności analityczne, myślenie projektowe i nastawienie na poszukiwanie najlepszych rozwiązań,
- wyższe wykształcenie,
- mile widziane wcześniejsze doświadczenie we wdrażaniu PI w przedsiębiorstwie,
- mile widziane silne umiejętności techniczne we wszystkich obszarach PI, w tym: PI Integration Builder, PI Enterprise Service Builder, PI System Landscape Directory, NetWeaver Administrator, NetWeaver Development Studio i Runtime Workbench,
- mile widziane pełne zrozumienie technik mapowania PI, w tym funkcji zdefiniowanych przez użytkownika oraz konfiguracji adaptera PI, w tym obiektów JMS, JDBC, web service, SOAP, HTTP, REST, IDoc, RFC i Proxy,
- mile widziane: zrozumienie rozwoju oprogramowania oraz doświadczenie w rozwoju Javy; znajomość standardów XML, XSLT, standardów usług internetowych; doświadczenie w korzystaniu z usługi HP Service Mangement lub podobnego narzędzia; znajomość i zrozumienie procesów wsparcia operacyjnego (np. ITIL).
Oferta obejmuje:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacji,
- pracę w ciekawym, pełnym szacunku i przyjaznym środowisku z polityką otwartych drzwi,
- kulturę organizacyjną skoncentrowaną na współpracy i rozwiązywaniu problemów,
- pakiet szkoleń oraz pełne wsparcie w procesie wdrożenia,
- bogaty pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie, program emerytalny.