Naszym Klientem jest międzynarodowa sieć retail mająca sieć ok. 40 sklepów. Spółka ma dość niewielką strukturę organizacyjną (do 10 osób w biurze), a dzięki temu szybki proces decyzyjny. Firma szuka osoby o szerokich kompetencjach organizacyjnych zarówno w obszarze Finansów oraz gotowości do współpracy z biznesem koordynując m.in. procesy zakupowe.
Oferujemy
Firma oferuje zatrudnienie w oparciu o umowę zastępstwo, konkurencyjne wynagrodzenie oraz konkurencyjne benefity. Siedziba spółki mieści się w okolicy Galerii Handlowej Arkadia.
Opis stanowiska
- koordynacja obszaru finansów i kontrolingu spółki
- kontrola procesu zakupu towarów
- negocjacje i kontakty z partnerami biznesowymi
- optymalizacja działań operacyjnych w sklepach w celu wzrostu rentowności
- wspieranie procesów inwestycyjnych
- budżetowanie i analiza danych finansowych (sprzedaż, marża, koszty itp.), badanie wyników,
- finansowych poszczególnych sklepów i opracowywanie rekomendacji
- wsparcie merytoryczne działu księgowego oraz kontrola poprawności i rzetelności zapisów
- księgowych we współpracy z Głównym Księgowym
- raportowanie danych finansowych do centrali w Danii
- współpraca z audytorem zewnętrznym
- kontrola operacyjna działania sklepów
Profil kandydata
- Kilkuletnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku jako Kontroler Finansowy lub Finance Manager
- Umiejętność samodzielnej pracy nie tylko z Finansami ale również z Biznesem
- Doświadczenie w spółce handlowej (towar, magazyn) jest warunkiem koniecznym
- Język angielski na poziomie minimum b2 jest warunkiem koniecznym
- Gotowość do podjęcia się projektu na ok. 12 miesięcy