Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Michael Page
Data aktualizacji: 2020-01-23
Digital & E-Commerce Manager
Nr ref. 35718_MP_PL
Warszawa, mazowieckie
BPO/SSC
Data aktualizacji: 2020-01-23

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Podobne oferty pracy

Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole

Digital & E-Commerce Manager


Warszawa35718_MP_PL

Naszym Klientem jest międzynarodowy producent z branży FMCG, posiadający najbardziej rozpoznawalne produkty na rynku w swoich kategoriach. Obecnie do swoich struktur poszukuje osoby na samodzielne stanowisko Digital & E-Commerce Managera.
Oferujemy
  • Samodzielne stanowisko pracy z dużym wpływem na biznes
  • Możliwość pracy na znanych markach
  • Praca w organizacji, dla której kanał e-commerce jest strategicznym elementem rozwoju
  • Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
Opis stanowiska
  • Planowanie i egzekucja strategii online marketingowej dla dedykowanej kategorii produktów (FOOD)
  • Zarządzanie bieżącymi kampaniami digital, w tym kontrolowanie zakupu mediów (display, search, video, social)
  • Zarządzanie budżetem mediowym oraz budżetem wsparcia działań e-commerce
  • Zarządzanie pracą agencji zewnętrznych (domu mediowego, agencji kreatywnej, agencji strategicznej)
  • Wsparcie w obszarze rozwoju platform komunikacji poszczególnych marek (strony, kanały społecznościowe)
  • Analizy rynku oraz poszukiwanie niestandardowych rozwiązań zwiększających efektywność działań i dotarcie do grupy docelowej
  • Szukanie synergii działań między marketingiem, a e-commerce oraz optymalizacja rozwiązań zwiększających efektywność sprzedaży online
  • Współpraca z Brand Managerami oraz Regionem
  • Udział w projektach dotyczących e-contentu oraz e-merchandisingu
  • Analizy efektywności działań wraz z rekomendacjami strategicznymi
  • Rozwój kompetencji digital w organizacji poprzez dzielenie się wiedzą podczas szkoleń i wystąpień na spotkaniach wewnętrznych
Profil kandydata
  • Min. 3-letnie doświadczenie w obszarze digital/e-commerce w dużej organizacji (preferowane doświadczenie w branży FMCG/elektroniki użytkowej, bądź w z agencji interaktywnej)
  • Wykształcenie wyższe: preferowane połączenie nauk humanistycznych (socjologia, psychologia) z naukami ekonomicznymi
  • Doświadczenie w zarządzaniu kanałami komunikacji digital, planowaniu i egzekucji kampanii oraz zarządzaniu budżetem
  • Umiejętność analiza danych i wyciągania wniosków
  • Znajomość technologii wykorzystywanych w e-commerce
  • Umiejętność zarządzania czasem i projektami, budowania relacji z różnymi interesariuszami
  • Orientacja biznesowa i otwartość na nowe pomysły
  • Elastyczność, rozumienie wpływu działań online na biznes

Jeśli czujesz, ze ta oferta jest dla Ciebie, kliknij w przycisk aplikuj
i prześlij nam swoje CV lub profil LinkedIn.


DLACZEGO MICHAEL PAGE?

  • Kandydat w centrum uwagi
  • Doradztwo i pełne wsparcie
  • Najlepsze oferty pracy od sprawdzonych pracodawców
Poziom stanowiska
Kierownik

Podobne oferty pracy

Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Poziom stanowiska
Kierownik

Podobne oferty pracy

Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Poziom stanowiska
Kierownik