Firma posiadająca unikalny model, który opiera się na lokalnej wiedzy i relacjach, procesie zapewnienia jakości oraz wdrażaniu wiodącej technologii w celu dostarczania informacji tam, gdzie klienci tego potrzebują.
Oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie i system benefitów.
- Doskonałe środowisko pracy w międzynarodowej organizacji.
- Możliwość współpracy, dzielenia się wiedzą i doświadczeniem z wieloma profesjonalistami w firmie.
- Kultura organizacyjna firmy oparta na zasadach work-life balance.
Opis stanowiska
- Odpowiedzialność za wdrażanie i mierzenie sukcesu programu marketingowego mającego na celu zwiększenie pozycji marki na rynkach finansowych, korporacyjnych i akademickich,
- Proaktywne identyfikowanie możliwości marketingowych / sprzedażowych w przełożeniu na działania podnoszące świadomość marki na terenie Polski i Europy Środkowo- Wschodniej,
- Koordynowanie eventów online i offline w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej,
- Tworzenie raportów i analiz konkurencji w Polsce,
- Zarządzanie materiałami POS.
Profil kandydata
- Wiedza i doświadczenie w zakresie wykonywania działań marketingowych na rynku B2B,
- Minimum 2 lata doświadczenia w branży informacji biznesowej,
- Doświadczenie w zakresie SEO i generowania płatnych lead'ów,
- Umiejętności kreatywne, analityczne i komunikacyjne,
- Doświadczenie w zarządzaniu kontami w mediach społecznościowych,
- Biegła znajomość języka angielskiego- warunek konieczny.