Nr. Ref.:
Główne zadania:
- Wspomaganie pracy Doradcy Bankowego w zakresie obsługi i realizacji sprzedaży usług bankowych
- Kontakt z Klientami w zakresie zadań zleconych przez Doradcę Bankowego
- Udział i wspieranie Doradcy Bankowego w zadaniach związanych z przygotowaniem indywidualnych strategii sprzedażowych dla najważniejszych Klientów
- Aktywny udział w zbieraniu i dokumentowaniu informacji o Kliencie istotnych dla relacji sprzedażowych
Wymagania:
- Minimum roczne doświadczenie pracy w bankowości (mile widziane doświadczenia pracy w call center, sprzedaży i obsłudze Klientów)
- Wyższe wykształcenie lub studenci zaoczni ostatnich lat studiów
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Zdolności komunikacyjne i interpersonalne
- Umiejętność ustalania priorytetów wykonanych zadań
- Kreatywność i inicjatywa, potencjał do samodzielnej realizacji zadań
- Dokładność i sumienność
- Odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu
Oferujemy:
- Umowę o pracę na zastępstwo
- Pracę w zespole nastawionym na osiąganie wspólnych celów
- Możliwości rozwoju zawodowego
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.