Nr. Ref.: EB/COK/992
ZADANIA
- Telefoniczna i mailowa obsługa Brokerów Hipotecznych w obszarze kredytu hipotecznego
- Udzielanie informacji o produkcie i procesie hipotecznym oraz jego poszczególnych etapach
- Wsparcie Brokerów w zakresie obowiązujących procedur, wymaganych dokumentów
- Komunikacja w zakresie kompletności wniosku i ewentualnych braków w aplikacji
- Kontakt z analitykami kredytowymi
- Pomoc w obsłudze technicznej aplikacji dedykowanej brokerom
np. odblokowanie haseł dostępu
WYMAGANIA
- Znajomość zagadnień związanych z kredytem hipotecznym poparta min rocznym doświadczeniem
- Mile widziane doświadczenie we współpracy z pośrednikami sprzedaży w zakresie obsługi kredytów hipotecznych
- Sumienność i dokładność
- Nastawienie na szybkie i skuteczne rozwiązanie problemu
- Wysokie zdolności komunikacyjne i analityczne
- Wykształcenie min. średnie
OFERUJEMY
- Interesującą i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej instytucji finansowej
- Umowę o pracę oraz pakiet socjalny
- Możliwości rozwoju zawodowego i ciągłego podnoszenia kwalifikacji
- Atrakcyjną lokalizację miejsca pracy - okolice wrocławskiego Rynku
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.