w KPMG możesz pracować w:
- audyt ogólny
- audyt instytucji finansowych
- doradztwo podatkowe
- usługi doradcze
- kancelaria prawnicza D.Dobkowski
- usługi księgowe
zakres obowiązków:
- Wykonywanie połączeń telefonicznych w celu przedstawienia oferty i umówienia spotkań z Klientami
- Praca na wewnętrznym systemie CRM
- Współpraca z wewnętrznymi działami w ramach realizowanych zadań
- Raportowanie wyników
od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenia minimum średniego
- Doświadczenia w telefonicznej obsłudze Klienta biznesowego
- Minimum rocznego doświadczenia w pracy telemarketera, preferowane doświadczenie w branży finansowej/ubezpieczeniowej
- Umiejętności dopasowania stylu komunikacji do współrozmówcy
- Wysokiej kultury osobistej i dbałości o poprawny język
- Zdolności komunikacyjnych i budowania relacji, bardzo dobrej organizacji pracy i umiejętności działania pod presją czasu
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
dlaczego warto pracować w KPMG?
- konkurencyjne wynagrodzenie
- prestiż
- stała możliwość nauki i rozwoju
- stabilne zatrudnienie
- dobra atmosfera
- szacunek do indywidualności
- zbilansowany czas pracy
- jasna ścieżka kariery
- miedzynarodowe środowisko pracy
- ciekawe i innowacyjne projekty